• Lid sinds 18 september 2019

Jade

2. Jade

Cafétaria 't Vennetje

Dordrecht

Luuk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor Jade

Wauw heerlijke saté saus ik had een frietje met saté saus besteld en het was snel klaar mega lekker en door een vriendelijke werkneemster opgenomen. Zeer prettige ervaring.

6,7
  2. Luuk's profielfoto
    Luuk vindt Jade leuk

3. Luuk's profielfoto
    Luuk vindt de recensie door Luuk voor Cafétaria 't Vennetje leuk

Niet heel erg fan van een snackbar maar ik had zin in een frietje met mayo en een berenklauw. Toen ik had besteld was het snel klaar en ik werd vriendelijk aangenomen door een van de werknemers. Ook hadden ze Chinese gerechten wat erg opviel in een snackbar. Over het algemeen een leuke tent.

4. Luuk's profielfoto
    Luuk vindt de recensie door Luuk voor Kip 't Simpel leuk

Geweldig eten. Een kip en een spareribs besteld allebei heerlijk voor een goede prijs. De werknemer die mij heeft geholpen was erg aardig en het eten duurde ongeveer 20 minuten. Er werd ook aan mij voorgesteld om het thuis te laten bezorgen maar ik wilde wel even in de winkel zitten en de artikelen lezen die ze hebben opgehangen. Top afhaal/bezorg restaurant!

5. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor Cafétaria 't Vennetje