• Lid sinds 20 juli 2013

1. Le Mimose

Uitgeest

Luigi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Luigi's profielfoto
    Luigi vindt de recensie door yulia voor Le Mimose niet leuk
    Vertaal van English naar Nederlands

Horrible… no taste of real deal at all. We had a bad tummy after also… avoid.

2. Luigi's profielfoto

Dear Yulia,

Thank you for your review regarding our food.
    I’m sorry to hear that you did not enjoyed the food.
    Unfortunately you did not inform us about that the food was horrible as described. as we could have done something about it immediately.
    I really doubt that you where a real guest in our restaurant after all.

Regards,

3. Luigi's profielfoto
    Luigi vindt de recensie door Ilona voor Le Mimose niet leuk

Helaas eigenaresse was er niet, want dan was ik goed behandeld.
    1 voor gerecht slakken op(dat kan natuurlijk)
    2 bier op
    3 geen half zoete witte wijn
    4 een gerecht op de rekening wat we niet eens besteld hadden.

Ik zeg jammer dit na hele goede ervaringen hier gehad te hebben. Als is t maar wilt u wat drinken van t huis!!!!!!

2,9
  4. Luigi's profielfoto
    Luigi vindt Le Mimose leuk

Luigi

5. Luigi's profielfoto
    Luigi heeft gereageerd op een recensie van Le Mimose

Bedankt voor uw review. Jammer te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Wij streven ernaar om iedereen tevreden de deur uit te laten gaan en dat gebeurd gelukkig ook heel vaak.

Jammer dat u na 1 slechte ervaring ons zo slecht beoordeeld , u geeft immers aan dat u al die andere keren Wel tevreden was.

Het betreurt ons zeer zeker dat er het een en ander mis is gegaan. Helaas worden er soms ook fouten gemaakt.

Nogmaals dank voor uw review en hopelijk mogen wij u wederom ontvangen als onze gast.

6. Luigi's profielfoto

Beste Albert,

Hartelijk dank voor Uw review.

Graag wil ik jullie bedanken voor het bezoeken van Le Mimose.

Het spijt ons dat het niet geheel naar wens was.

Ik kan u verzekeren dat de Lasagna elke dag vers word bereid.
    Wij zullen na het lezen van deze review actie ondernemen om de kwaliteit van onze producten te verbeteren.

Graag verwelkomen wij jullie een andere keer om te bewijzen dat wij degelijk een goed restaurant zijn met verse producten en dit als incident beschouwen.

Angelo Cozzula

Le Mimose

7. Luigi's profielfoto

Geachte mevrouw Paul Ina

Dank u voor de tijd en moeite die u genomen heeft om u beoordeling te schrijven.
    Als restaurant streven wij naar een zo hoog mogelijke mate van kwaliteit en product service en gastvrijheid.
    Accepteert u mijn excuses voor het ontstane ongemak gezien het feit dat het eten niet helemaal naar wens was.

Ik kan u verzekeren dat uw kritiek serieus genomen is en er actie zal worden ondernomen.

Mevrouw Paulina, nogmaals dank voor uw comment. Wij zien er naar uit u een volgende keer bij restaurant le Mimose te kunnen begroeten. Uiteraard zullen wij dan de pizza en lasagna niet in rekening brengen.
    Graag verneem ik van u wanneer u wenst te komen. U kunt per mail contact met ons opnemen : luigicozzula83@Gmail.com

le Mimose