Activiteiten van Luif - Aete en Drinke

1. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Leonie. Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze gerechten en service. We stellen het zeer op prijs dat je ook kritisch bent. We zijn reeds op zoek naar mogelijkheden voor het laten reinigen en of vervangen van de bekleding. Nogmaals dank voor de top recensie en graag tot ziens.

2. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Toti.

Wat leuk dat jullie op het scheutenterras hebben gezeten! inderdaad een top locatie om heerlijk te genieten. We hebben jullie aandachtspunten met het team besproken. Wist u dat het scheutenterras ook een eigen eet.nu pagina heeft? Hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot een volgende keer.

3. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Kim. Fijn om te zien aan de score dat jullie ondanks de kritische noot toch tevreden zijn over ons product. We zullen de punten van kritiek meenemen gedurende ons team overleg om er zo voor te zorgen dat de kwaliteit alsmaar beter word en we dit ook kunnen blijven waarborgen. Nogmaals dank en graag tot ziens.

4. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Anneke. Graag willen we jullie bedanken voor deze lovende woorden. We zien jullie graag terug bij een volgend bezoek aan Venlo.

5. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Ineke. We vinden het met ons hele team erg leuk om te lezen dat we hebben bijgedragen aan een fijne vakantie in Limburg. Super bedankt voor de recensie en graag tot ziens bij een volgend bezoek.

Hartelijke groet,

6. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Katja. Wat fijn om te horen dat jullie zo genieten bij ons! Ik begrijp de opmerking over de ganzenlever. Er zijn gasten die dit erg waarderen, vandaar dat wij dit aanbieden zodat iedere gast bij ons optimaal kan genieten. Graag tot een volgende keer.

7. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Susanne. Wat spijtig om te horen dat we jullie verwachting niet hebben kunnen waarmaken. We zijn met je eens dat de bastogne koeken niet thuis horen bij een high tea. Naar aanleiding van jullie recensie en de opbouwende kritiek hebben we onze high tea kritisch onder de loep genomen en zijn begonnen aan het herontwikkelen van een high tea die kwalitatief beter aansluit bij de wens van de gast. Ondanks deze slechte ervaring hopen wij dat we u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen als gast bij Luif.

8. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Johan.

Wat ontzettend goed om te horen dat alles zo goed gesmaakt heeft. Wat betreft het pinnen: Dit was een technisch probleem wat reeds is opgelost. Een volgende keer kunt u gewoon weer met de Pin betalen.

Graag tot ziens.

9. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste MMI, Wat fijn om te horen dat alles zo goed in de smaak is gevallen. Wij werken inderdaad uitsluitend met verse producten.. en dat proef je! We vinden het erg fijn dat er kritisch gekeken word naar ons product en de service en zullen de kritische noot dan ook meenemen in ons team overleg. Dank hiervoor en graag tot ziens.

10. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Bram. Wat naar om te horen dat jullie bij onze buren een vervelende ervaring hebben gehad. Wij vinden het natuurlijk wel erg fijn dat wij jullie verwachtingen wel waar hebben gemaakt. We verwelkomen jullie dan ook graag bij een volgend bezoek.

11. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Henk en Mia. We zijn blij verrast met jullie recensie! wat goed om te horen dat alles tot in de puntjes in orde was. We verwelkomen jullie graag bij een volgend bezoek.

tot ziens.

12. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste van Rijt. Wat leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over het geen wij neerzetten als bedrijf. We zien jullie graag nogmaals voor een ongeLUIFelijk bezoek.

13. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Rik. Wat super om te horen dat je genoten hebt van onze Sate. Dit is een vernieuwd recept wat we volledig zelf marineren, ook de saus is '' home made'. Graag tot een volgende keer.

14. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Christina. We vinden het erg spijtig dat het ons niet is gelukt om jullie met een tevreden gevoel huiswaarts te laten gaan. Onze tosti's worden gemaakt van rustiek boeren brood, wat wij juist daarom ook wat dikker snijden. We zijn het er mee eens dat er gevraagd had moeten worden naar de garing van de hamburger, en zullen dit meenemen in ons teamoverleg, als ook het schenken van bier in het verkeerde glas. Hartelijk dank voor uw review en ondanks de kritische noot, hopen we u nogmaals te mogen verwelkomen.

15. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Vermaak. Hartelijk dank voor je leuke en vooral positieve recensie. Onze tomatensoep word dagelijks vers gemaakt door een Italiaanse kok die bij ons in dienst is.. en dat proef je! graag tot een volgende keer.

met vriendelijke groet,

16. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Mathijs. Hartelijk dank voor je positieve en vooral enthousiaste recensie. We streven ernaar om een kwalitatief goed product neer te zetten voor een vriendelijke prijs.. iets wat bij jullie dus goed gelukt is. Nogmaals dank en graag tot ziens.

17. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Lekker.

Hartelijk dank voor uw recensie. Het is fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt We hebben uw opmerking over de temperatuur van het hoofdgerecht met het keuken team besproken zodat hier beter op gelet word. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback en graag tot ziens.

Met gastvrije groet,

Previous Activities