• Lid sinds 29 december 2012

1. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke vindt Luif leuk
  2. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent, wij als Luif zouden graag de mogelijkheid krijgen om te bewijzen waar we toe in staat zijn.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te willen nemen met ons?
    U kunt dan vragen naar Jan-Willem of Sabrina.
    Nogmaals excuses dat uw vorige bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed.

3. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke vindt de recensie door Dennis en Ramira voor Luif leuk

Dennis en Ramira

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten lieve dames in dienst. Een nieuwe spontane vrouw wat een super tent dames zijn vrolijk… het eten is erg lekker. Groeten uit hilversum.

4. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke vindt de recensie door J van Rijt voor Luif leuk
    Internationaal Venlo

Op zondag 24 september met 4 personen gegeten bij Luif. Als amuse vooraf kregen we een komkommer gazpacho met feta kaas. Als hoofdgerecht ossenhaas , precies goed gebakken. Prima prijskwaliteitsverhouding. Ook de tafelgenoten waren verrast en zeer tevreden. Ga zo door!

5. Internationaal Venlo

Marian Wijnen

Geweldige sfeer, heerlijk eten en een vriendelijke service.

6. Internationaal Venlo

Elian van Ewijk

Heerlijk gegeten en genoten in een sfeervolle omgeving. Een fantastisch uitzicht over de Maas tijdens een ondergaande zon. Culinair genieten met vakbekwame mensen in een verwarmende entourage.

7. Internationaal Venlo

Genoten van een heerlijk etentje met vrienden op een prachtige locatie en waar de service uitstekend is (we werden op onze wenken bediend door Daan, vriendelijk en zeer klantgericht). Cabillaud is absoluut een aanrader!

8. Internationaal Venlo

Roed Noldus

Wat een verrassende ervaring. Een smaakvolle inrichting op een top-locatie in hartje Venlo. Goede jonge enthousiaste gasten in de bediening. Maar het eten zal ons altijd bijblijven. Echt super! Krijgt Venlo weer een sterrentent?

9. Internationaal Venlo

Lucienne

Top avond goede smaaksensaties

10. Internationaal Venlo

beste mensen jullie staken bij Lekker Venlo met kop en schouder boven de rest uit, perfect verzorgd en lekker

11. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Wim.

Wat fijn om te zien ( super foto's) en horen dat jullie van A tot Z genoten hebben van een heerlijk avondje genieten! We hebben het puntje van de wachttijd tussen de gangen aangegeven zodat dit in het vervolg nog beter gaat.

Hartelijk gefeliciteerd met jullie Jubileum, en graag tot een volgende keer.

Groet,

12. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Semmy.

Dankjewel voor het achterlaten van deze recensie. We stellen het zeer op prijs als gasten ons feedback geven, ook als deze kritisch is.

We hebben met onze medewerkers bediening gesproken en hebben uw recensie als voorbeeld gebruikt om aan te dringen op het opgeruimd houden van de tafels. Ook met de leidinggevende is dit besproken en we hopen ondanks deze vervelende ervaring dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

13. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Jan.

Hartelijk dank voor het geven van feedback. We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent over ons product en de service. We hebben geanalyseerd of er iets mis is gegaan met de bereiding van de flammkuchen. Dit was niet het geval, echter neemt niet weg dat we in dit geval hebben verzuimd dit op een passende manier op te lossen. We hebben intern de dienstdoende leidinggevende aangesproken op het oplossen van op en/of aanmerkingen. We hopen u ondanks deze kritische noot nogmaals te mogen verwelkomen zodat we kunnen laten zien dat we beter kunnen.

14. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste Fam. Boots,. Wat fijn om te lezen dat jullie een top ervaring bij Luif hebben gehad. Enorm bedankt voor de recensie en graag tot ziens.

Met gastvrije groet,

Sabrina Timmermans
    Gastvrouw

15. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Henk Jan,

Wat geweldig om te lezen dat u heeft genoten! Graag tot een volgende keer.

Groet,

16. Luif - Aete en Drinke's profielfoto

Beste Flagge.

Want ontzettend leuk om te horen dat zelfs vanuit Eindhoven de reactie's lovend zijn! Hartelijk dank hiervoor. We zien jullie graag terug bij een volgend bezoek.

17. Luif - Aete en Drinke's profielfoto
    Luif - Aete en Drinke heeft gereageerd op een recensie van Luif

Beste van Dijck. Wat prettig om te lezen dat u een top ervaring bij Luif heeft gehad. Enorm bedankt voor de recensie en graag tot ziens.

Met gastvrije groet,

Meer activiteiten