• Lid sinds 17 augustus 2012

Tortillas

Breda

L'Olivo

Tilburg

Louise en Willem heeft nog geen foto toegevoegd

1. Louise en Willem's profielfoto
    Louise en Willem heeft een recensie geschreven voor L'Olivo

We gingen met 6 personen eten op het terras. Bediening is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Goed wijnadvies. Eten is lekker met veel verschillende smaken. Het eten is puur. Zeker een aanrader voor avondvullend programma.

2. Louise en Willem's profielfoto
    Louise en Willem heeft een recensie geschreven voor Taste!
    Internationaal Tilburg

Zonde dat dit top restaurant verscholen is in een kelder! Kelder is bijzonder, mooi strak en hip ingericht. Over de belichting is goed nagedacht. Vernieuwende en frisse smaakvolle gerechten. Fusion op zijn best! Je krijgt waar voor je geld. Vriendelijk, kundig maar een beetje onzeker personeel! Avondvullend programma. Bijzondere service is gratis parkeren in de naastgelegen parkeergarage. Het is de rit naar tilburg waard!

3. Louise en Willem's profielfoto
    Louise en Willem heeft een recensie geschreven voor 't Jagthuijs

Een aantal keer geweest en zeker in het wildseizoen een absolute aanrader. Kundig en gastvrij personeel. Eten is klassiek en puur. Inrichting gaat al iets te lang mee en is aan vernieuwing toe. Eten is top en wijnen ook! We komen zeker nog een keer terug! Laat het wildseizoen maar komen!

4. Louise en Willem's profielfoto
    Louise en Willem heeft een recensie geschreven voor Tortillas

Wat is het hier gezellig! Of je nu buiten aan de grote markt, binnen aan een klein tafeltje of op het gezellige binnenplaatsje zit... Hier is het goed vertoeven. Vaste prik minimaal 1x per maand en dan gaan we voor de variacion de tortillas. Kost eigenlijk niks en verassend vers en lekker! Gecombineerd met een roseetje uit Chili maakt de maaltijd compleet! Het personeel en in het bijzonder Erik zijn zeer gastvrij! Gezelligheid, lekker eten en dat voor een zacht prijsje. Wat wil je nog meer! Dus ook als je een keer geen zin hebt om te koken op een doordeweekse dag is tortillas de place to be...

5. Louise en Willem's profielfoto
    Louise en Willem heeft een recensie geschreven voor CC's Central City’s Restaurant

We gaan regelmatig uiteten in breda en CCs behoort tot de favorieten. Erg mooie zaak en warm onthaal. Het personeel heeft kennis van wat ze serveren en schenken. Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. We houden niet van desserts maar bij hen maken we een uitzondering. Bijzondere wijnen per glas te bestellen. Meer gangenmenus zijn erg goed maar ook de lunch is aan te bevelen. Het personeelsbestand is erg constant en kundig.