• Lid sinds 13 november 2011

Anokha

Arnhem

Rhodos

Arnhem

Lotje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lotje's profielfoto
    Lotje heeft een recensie geschreven voor Anokha

Nog nooit zoiets meegemaakt. Er werd beweerd dat wij besteld hadden (terwijl wij alleen naar het menu hadden gevraagd), rest van de 2 uur dat we uiteindelijk gebleven zijn werd het constant gezegd dat het door onze foutieve bestelling (wij hadden niets besteld) kwam als hun iets niet goed deden.

Na 2 uur en maar één voorgerecht en zeker 10 dingen die fout waren gegaan zijn wij weggegaan. Ik ga er ook echt nooit meer heen, er zijn genoeg goede restaurants in Arnhem, ook Indiaas.

Omdat wij nog honger hadden zijn wij verder naar een Grieks restaurant gegaan, waar je in ieder geval eten en goede service krijgt.

1,9
  2. Lotje's profielfoto
    Lotje heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Ik kom hier al jaren en het enige wat ik jammer vindt is dat de kaart kleiner is geworden (wat opzich goed is) en daardoor een paar heerlijke dingen (zoals bijvoorbeeld de lever) niet meer te bestellen zijn.

Met mijn verjaardag hadden wij afgesproken met Soula & Costas dat wij een surprise menu wilden; dit is ons echt heel goed bevallen. Kleine gerechten kwamen binnen tot dat wij vol zaten en als toetje een stukje taart met sterretjes.

Als Costas er is is de sfeer en de bedinging altijd top.

Het zou leuk zijn als er wat meer bijzondere Griekse gerechten op de menukaart zou staan.

En nu weer naar Rhodos voor een heerlijke maaltijd!