• Lid sinds 14 september 2011

De Leckernij

Kaatsheuvel

Lonneke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lonneke's profielfoto
    Lonneke heeft een recensie geschreven voor De Leckernij

Wat een leuk restaurantje!!

Hier zijn wij afgelopen zondag per toeval terechtgekomen, toen we besloten om nog een hapje te gaan eten na een dagje Efteling.
    Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen. Het zag er druk uit, maar gelukkig hadden ze nog een leuk tafeltje voor ons.

We kregen stokbrood met kruidenboter en tapenade van huis!

Voor twee van ons viel het Leckernij menu gelijk op; voorgerecht; gerookte zalm of kalfsfricandeau, hoofdgerecht; kabeljauwfilet of entrecote, nagerecht; koffie/thee met bonbons of kersenijs en parfait voor maar €24.50!!!

Ikzelf en mijn partner hebben van de "gewone" kaart besteld. Carpaccio en pannetje rokerij (zoiets) waren onze voorgerechten en als hoofdgerecht hadden we beide de "klassieker" besteld, ossenhaaspuntjes...
    Carpaccio was heerlijk met huisgemaakt pesto(wat je echt wel proeft)!! En de ossenhaaspuntjes zijn een echte aanrader met spek, ui en champignons.

Bij het hoofdgerecht krijg je naast wat op je bord ligt ook nog sausjes, rabarber, aardappeltjes én frietjes! Mayonaise moet je wel bijbestellen als je dat wilt.

De meiden in de bediening zijn vriendelijk, beleefd en netjes. Tussendoor werd gevraagd of alles naar wens, of we nog voldoende te drinken hadden etc, dus helemaal top!

We hebben wel wat langer aan tafel gezeten dan gepland, maar dat was helemaal niet erg. We hebben ons prima vermaakt en heerlijk gegeten!

Voor ons zeker tot de volgende keer!!