1. Meermaals wezen eten en dat blijven we ook zeker doen!

Top top en top ga zo door.

Prima porties eerder aan de ruime kant dan te weinig! Smaak is altijd zeer goed, en zit er iets tussen waar je iets op aanmerkt dan is het zonder verder te vragen bord retour naar keuken en je krijgt nieuw met excuses (hebben we echter maar 1 keer meegemaakt en zijn er zeker al een 15 keer wezen eten)

Personeel is zeer vriendlijk en de ambiance is keurig onder houden en sfeervol ingericht!

Prijs kwaliteit verhouding is zeer zeer netjes ik kan niet ander zeggen dan dit is een aanrader!

Wij keren ieder jaar terug, naar huis met de boot varen doen we al jaren standaard via drimmelen! Even een bezoek aan de Branding en je hebt de perfecte afsluiting van je vakantie! Zelfs nu ik zelfstandig vaar blijf ik dit voorbeeld van me ouders volgen het is en blijft de juiste afsluiting van je vakantie!

2. Restaurant zaal ziet er keurig uit!

Rest van de ambiance zeer verouderd.

Eten smaakte goed maar haalde zeker geen hoge ogen in de prijs kwaliteits verhouding.

Wij vroegen om een wijnadvies aan de bediening, echter kon ze er weinig bij vertellen, dat was wel een minpuntje!

Ik zeg opknappen die zaak! Daar word het stukken sfeervoller van!

En wellicht verstandig om iets te doen aan de prijs kwaliteitsverhouding, prijzen liggen veel te hoog in verhouding het de "simpelheid" van de gerechten!

4,9
  3. Slecht slecht en slecht heb er geen andere woorden voor!

Jonge meid in de bediening deed super haar best en werd in bijzijn van gasten afgesnauwd door oudere dame achter de bar erg jammer.

Qua opzet top hoor heel knus huiskamergevoel. Echter viel het ons op dat er veel ons kent ons sfeer hing aan de bar.

Het eten viel wat tegen opgewarmde te gare groenten, vlees wat naar onze mening te snel ontdooid was en daardoor taai was.

Wel een zeer uitgebreide kaart, moeilijk om keuze te maken.

Al met al voor sfeer en een gezellig drankje aan de bar zou ik eventueel een keer terug keren!

Qua bediening en eten absoluut niet!

4,1
  4. In een woord TOP!

Gastvrij en sfeervol! Het terras is tevens ook een aanrader.

5. Super prijs kwaliteit verhouding, Lunch broodjes zijn echt heerlijk! Altijd goed vers, meermaal voor lunch geweest. Het gelagh is zeker de beste op de markt daar.

Het diner van vorige maand en afgelopen zaterdag ook top! Wegens drukte wel wat lang moeten wachten, maar qua smaak heerlijk!

Het gelagh serveert wel grote porties, of ben ik een kleine eter?

6. Chinees-Indisch Gorinchem

In het weekend zeker een aanrader, doordeweeks mist de sfeer en wordt er slecht aangevuld.

Naar mijn mening erg jammer dat ze het door de weeks zo laten versloffen terwijl het in het weekend echt een top wok is!

7. Zeer fijne huiselijke sfeer, prijs kwaliteit verhouding zeer goed! Heerlijk gegeten alleen viel de huiswijn wat tegen maargoed ieder zijn smaak niet waar.

Vriendelijk personeel, keurig onderhouden zaak!

8. Super gezellige sfeer, prima bediening zeer gastvrij!

Heerlijk gegeten voor een net bedrag, ze hanteren zeer schappelijk prijzen en leveren een uitstekende kwaliteit.

Ook voor een avondje uit is Soestdijk een absolute aanrader! Wij hebben er tijdens een weekje verblijf in de haven erachter met regelamaat gezeten en het verveelde geen dag!

Binnenkort gaan we zeker nog eens terug naar gorinchem om wederom te genieten van deze sfeervolle zaak!