1. Wat een belachelijk dunne pannenkoeken, ik denk dat het beslag op was?! En dit dan… ik bestel een kinderpannenkoek en als je dan de rekening krijgt en hij is duurder dan een normale pannenkoek dan zijn wij er klaar mee! Vriend gezegd en enige wat er uitkomt bij de bediening is: begrijp ik, KANSLOOS.
    O ja €1,95 extra voor de gore slagroom uit een spuitbus was helemaal het dieptepunt.

3,7
  2. Lisman

Altijd een feestje om hier te mogen eten (-:
    Personeel = top, eten zoals altijd weer geweldig. Wij komen snel weer als we een weekendje Renesse boeken!

3. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Was echt veel te lang geleden! Wat een heerlijk restaurant is dit. Zaterdagavond rond 19 uur gebeld om te vragen of er -heel toevallig- nog plek was voor 3 personen. Uiteraard zaten ze vol, maar voor ons (als vaste gasten) toch een plekje geregeld, super!

Als voorgerecht had ik meloen met gerookte kip, om je vingers bij af te likken, heerlijk! Daarna kreeg ik 3 tortilla's, 1 gevuld met kip, 2 met gehakt, en ook dit was weer heerlijk. Ook een stukje ossenhaas geproefd (ik kan nooit kiezen bij Maxima), en de volgende keer bestel ik die ook, zo lekker..

Tot snel allemaal! Groetjes uit Schelluinen

4. Wij zijn hier vorige week geweest met 6 personen, echt niet allemaal de makkelijkste, maar wat vonden wij het allemaal lekker! Alle gerechten zijn zo smaakvol, worden zo mooi geserveerd, heel anders dan de concurrenten. Het zijn allemaal bistro gerechten en je kunt zo vaak bestellen als je wilt, echt super, tot snel !!! Ook de soepen zijn om je vingers bij af te likken. Ook niet onbelangrijk: het personeel is allemaal even aardig en de prijs vonden wij dik in orde. Wij wilden eigenlijk buiten zitten maar omdat er buien opgegeven waren durfden ze het niet aan (logisch, maar wel jammer want de buien kwamen niet). Volgende keer hopen we toch een plaatsje buiten te kunnen bemachtigen, hoewel het binnen ook heel erg gezellig is!!!

5. Lisman

Je zou denken: een Italiaan in Egmond aan Zee, dat zal wel ''toeristen-eten'' zijn..! Nou, echt niets is minder waar. Je proeft aan alles dat er alleen maar met verse producten gewerkt wordt, superlekker dus! Ik ben normaal helemaal niet zo gek op Italiaans eten maar hier ga ik volgende keer weer naartoe. Wij zaten lekker buiten, was heerlijk, maar binnen ziet het er ook erg mooi uit. De bediening was ook prima en de wc was erg schoon (ook belangrijk). Ciao ciao, tot snel !!!

6. Afgelopen zaterdag hier ''per ongeluk'' terechtgekomen... Nou dat was niet echt vervelend! Wat een leuk restaurant, wat een vriendelijke personeel en wat een heeeeerlijk eten, wij komen niet uit de buurt maar wij komen zeker vaker, top!!!

7. Wij waren hier op een zaterdagavond rond 20.30 uur, toen we binnenkwamen zaten er nog wel wat mensen, maar rond 21.00 uur waren wij de enigen. Nu vind ik dit al nooit zo heel gezellig. Onze voorgerechten waren erg lekker maar het hoofdgerecht vonden wij niet zo lekker, eerlijk gezegd kook ik zelf lekkerder. Wij gaan niet meer terug, de bediening was trouwens wel erg aardig.

5,7
  8. Door de eerdere recensies hier gegeten, vol verwachting klopte ons hart ... Nou, wij vonden het een heel leuke locatie maar het eten vonden wij echt niet bijzonder. Een van ons begon met carpaccio, heel dik, geen dressing, jammer... De ander had tomatensoep, zat niks van brood bij, geen balletjes in, heel erg saai. Mijn tournedos was wel erg lekker maar zag er niet mooi uit. De mixed grill (allergaartje) was ook niks bijzonders en dat alles apart berekend wordt vinden wij ook niet netjes. Zo lijkt het allemaal wel mee te vallen maar aan het eind moesten wij toch 80 euro afrekenen, dat was het absoluut niet waard!

9. Wij hebben hier nu 2 x geluncht en komen zeker vaker als wij in de buurt zijn. Erg leuke bediening, de broodjes zijn werkelijk om je vingers bij af te likken en als het weer het toelaat en je kunt op het terras zitten is het helemaal geweldig! Wij hebben hier 's avonds nog niet gegeten, maar gezien de eerdere recensies gaan we dat zeker zeer binnenkort doen, dus ... tot gauw!

10. Superleuk en gezellig restaurant en nog een hele leuke (best wel heel erg uitgebreide) kaart. Ik had tomatensoep vooraf, niks bijzonder zou je zeggen, maar die was heerlijk en als hoofdgerecht had ik een schnitzel met champignons en uien, was echt heerlijk! Erbij kregen wij gebakken aardappels, friet, sla en witlof en bloemkool als groeten erbij besteld, echt helemaal goed. Het personeel is erg snel en leuk en de sfeer is top, ga lekker door zo, wij komen zeker terug !!

11. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten en waren erg tevreden. Omdat het binnen bijna vol zat (de rest van de tafels waren gereserveerd) hebben wij buiten gegeten; ik denk dat het binnen gezelliger is maar wij vonden het geen probleem om buiten te zitten. De pizza's zijn super lekker en de tiramisu was ook heerlijk. Echt een aanrader!

12. Wij hebben hier na de recensies op deze site afgelopen zondag gegeten en het was echt de moeite waard!
    Wat een leuke kaart, heerlijk eten (voor een heel nette prijs trouwens!) en prettige sfeer, wij komen hier zeker vaker !!!

13. Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Wij komen niet uit de buurt, maar komen hier elke 3 maanden een keer eten met vrienden. De bediening is goed, de eigenaar is gemeend aardig en het eten is gewoon geweldig, zelden zulke lekkere ossenhaas gegeten, echt te lekker! En de salades vooraf zijn ook geweldig, eigenlijk is alles wat je hier tafel geservereerd krijgt overheerlijk.
    Complimenten voor dit restaurant!!