• Lid sinds 1 juli 2012

La Cubanita

Gorinchem

lis heeft nog geen foto toegevoegd

1. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Bistro De Gieser Wildeman

Waardeloos. De kaart was vooraf niet in te zien, maar hing in de Bistro. Deze kaart bleek zeer summier en weinig spectaculair en wanneer speciale dieetwensen hebt, ben je snel klaar.
    Helaas bleken de gerechten ook nog smakeloos.
    Het hoofdgerecht, had gezien de grootte, beter het voorgerecht kunnen zijn. Na ruim een uur te moeten wachten op het hoofdgerecht, was dat een enorme tegenvaller en was het ook nog niet lekker, zelfs een magnetronmenu is beter.
    De frietjes kwamen nadat het vlees op was en hadden gelukkig wel wat smaak maar kwamen veel te laat!
    Wel alle tijd gehad om rond te kijken wat de toetjes inhielden. We hadden wat lekkers voorbij zien komen, dus dat moest goed komen. Tot onze verbazing kregen wij een heel ander opgemaakt toetje en was deze duidelijk kleiner en stelde het weinig voor...
    De bediening was vriendelijk en liep de benen uit hun lijf maar overzag het geheel niet, zo waren er geen servetten en werd het citroentje niet ververst in de spa, maar werd er slechts een flesje neergezet...
    Kortom flut! De bittergarnituur later in de cafetaria was 10 keer lekkerder en had wel de juiste prijs kwaliteit verhouding.

1,6
  2. lis's profielfoto
    lis vindt Bistro De Gieser Wildeman niet leuk

3. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Ume
    Japans Breda

lis

Gezellig gegeten en lekker net wat meer klasse dan het normale all you can eat concept. Enige nadeel je kleding stinkt na het eten wel na baklucht, maar voor de rest echt een aanrader.

4. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Erg gezellig gegeten en leuke sfeer. Bediening was afstandelijk en het duurde lang voordat het drinken kwam en de tafel leeg werd geruimd. Hapjes wisselend wat betreft kwaliteit. Voor simpel gezellig eten perfect.

5. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor A15 Wereldrestaurant

Na 15 minuten in de rij te hebben gestaan, kregen we onze gereserveerde tafel aangewezen. Deze tafel was nog niet schoongemaakt. Helaas kwam niemand uit zichzelf de tafel klaar maken. Het buffet was ruim van keus echter niet lekker, veel gerechten waren lauw. Zelfs de cola was waterig. De wok was zo druk dat we deze hebben overgeslagen. Hoewel het een mooie ruimte is, is het naar mijn mening geen restaurant maar een vreetschuur. Voor mij geen aanrader.

3,6
  6. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Brasserie Le Bon'Apart

Heerlijk gegeten, gewoon perfect.
    Wij zaten helaas dicht bij een andere tafel, waar een luidruchtige discussie werd gevoerd. Jammer, ik zou voortaan een tafel apart reserveren niet aan de muur.

7. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Don Qui-John

Wat een gezellig tentje! Onder de indruk van het personeel en verrast door de kwaliteit van het eten.
    Een aanrader voor iedereen die van knus, maar net iets sjieker eten houdt.

8. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slydregt

Verschillende keren wezen eten in de Bistro. De keuze van de kaart is ruim en fijn dat er ook een salade als hoofdmenu gekozen kan worden. Het personeel komt wat ongeïnteresseerd over en enigszins stug, maar er wordt wel vlot geserveerd. De sfeer is zeer wisselend, erg afhankelijk van waar je zit, ik vind het niet gezellig om boven te zitten, erg gehorig en kil. Een nadeel beneden vind ik, dat de stoelen en vooral de banken zo hoog zijn. Voor een klein persoon zoals ik, eet dit iets minder comfortabel.

9. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Bellevue
    Internationaal Willemstad nb

Heerlijk buiten kunnen eten, ook al was het druk, er werd gezocht naar een plaatsje voor ons. Personeel is goed op elkaar ingespeeld en is vlot. De gangen werden wel erg snel opgediend achter elkaar. Na 35 minuten waren we klaar met de 3e gang. Heerlijk gegeten, niet bijzonder, maar goede prijs kwaliteit verhouding en de kaart gaf voldoende keus.

10. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Grandcafé 't Gelagh

lis

Na de verbouwing is de sfeer iets minder geworden, neemt niet weg dat het nog steeds een gezellige tent is waar ik graag ga eten. Vooral het aanbod maaltijdsalades vind ik een groot pluspunt en als het lekker weer is, kun je heerlijk buiten zitten. Ik lunch er liever dan dat ik er diner, omdat ik dat net iets beter vind wat betreft prijs/ kwaliteit.

11. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl

lis

Gezellige tentje, met heerlijk en veel Mexicaans eten.
    Het duurt wel wat lang voordat je je eten krijgt, maar voor de prijs en de kwaliteit een aanrader.

12. lis's profielfoto
    lis heeft een recensie geschreven voor Frascati
    Kleine eetwaren Willemstad nb

lis

Heerlijk gegeten, maar sfeer niet geweldig. Beetje jammer dat we weggekeken werden en we regelmatig om drinken moesten vragen. Waren een aantal gasten die belangrijker gevonden werden.. jammer heerlijk eten maar door het gevoel van onwelkom geen aanrader.