• Lid sinds 25 februari 2016

Culinair Concept

Winterswijk

Lunchroom de France

Zutphen

Linn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linn's profielfoto
    Linn heeft een recensie geschreven voor Culinair Concept

12 februari 2016 met 4 personen ons hier een avondje laten verwennen. Er is geen menukaart, maar we laten het graag aan chef Jeroen over, je kunt wel aangeven wat je niet lust. We mochten kiezen of we aan een tafeltje wilden zitten of aan de eetbar bij de open keuken. Wij kozen voor het laatste en konden alle handelingen in de keuken volgen. Een karaf water met citroen werd gelijk op tafel gezet.

Na een lekkere amuse, geserveerd in een lege eierdop, beginnen we met het eerste gerecht bestaande uit een stukje skrei (kabeljauw) op een bedje van zeekraal met een beurre blanc. Top. Het volgende gerecht: een heerlijke kalfswang met een paddestoelen risotto, nog niet eerder zulke zachte kalfswang gegeten. Tot slot het laatste gerecht, een halve kreeft gecombineerd met parelhoen,
    aardappeltjes en witlof op 2 manieren klaargemaakt. Dit alles vergezeld van heerlijke wijnen. Wij hebben geen nagerecht genomen, waren helemaal blij zo.

Nog een drankje tot slot en wij hebben een heerlijke avond gehad. Jeroen, we komen zeker weer.

2. Linn's profielfoto
    Linn heeft een recensie geschreven voor Lunchroom de France

Als oud Zutphenezen komen we nog regelmatig in Zutphen. Afgelopen dinsdag 23/2/16 was het weer zover. We gaan dan altijd lunchen bij lunchroom de France, tot volle tevredenheid. Je zit er gezellig en de bediening is zeer vriendelijk.

Ik neem bijna altijd de ciabatta met gerookte zalm met rode ui en kappertjes, en een zachtgekookt eitje. Het broodje is zeer rijkelijk belegd. Mijn partner gaat voor het broodje met carpaccio, ook een aanrader. We nemen er een lekker huiswijntje bij en sluiten af met een heerlijke cappuccino.

Kortom wij gaan voldaan en zeer tevreden naar huis. Wanneer we weer in Zutphen zijn, komen we zeker weer langs.