• Lid sinds 1 februari 2012

Noordwijk

Linda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Pinocchio

Pinocchio is een gezellig Italiaans restaurant in Noordwijk waar ik regelmatig met m'n vriend ga eten. Het eten is hier heerlijk en je krijgt grote porties voor een redelijke prijs!
    Aanraders en mijn persoonlijke favorieten zijn: Pizza Marguerita, Bruschetta, Torteloni en pasta Salmone. Ook hebben ze hier geweldige Ossenhaas of Scallopine. De bediening is altijd erg vriendelijk en ze geven goede service.
    Er is genoeg keus op de menukaart. Probeer vooral de zelfgemaakte Tiramisu. Deze is heerlijk met een kopje Cappucino!
    Het eten en drinken is hier gewoon lekker. Gewoon gezellig bij Pinocchio gaan eten! Een vette aanrader!

2. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Binnen op zee

Gezellig grand-cafe waar je heerlijke grappige Hollandse gerechten kan eten. Grote porties en heerlijk eten! Echt een aanrader!!

3. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Pinocchio

Dit restaurant is een van mijn favoriete restaurants in Noordwijk. Het eten is verrukkelijk tegen een niet te dure prijs, grote porties. De pizzas en pastas zijn heerlijk. Ook keus uit vlees en visgerechten, zoals de specialiteit van het huis: de ossenhaas! Deze moet je zeker een keer gegeten hebben!! Verder is de service erg goed en het personeel erg vriendelijk!!! Kortom een restaurant voor jong en oud!

4. Linda's profielfoto
    Linda heeft Pinocchio toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Pinocchio

Dit is een van onze vaste restaurants in Noordwijk en ik kom hier regelmatig eten met mn partner. Heerlijk eten, goede en gezellige sfeer en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eigenaar en personeel zijn erg gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Mijn partner is rolstoelgebonden en personeel is altijd heel behulpzaam met toegankelijkheid. Echte aanraders: Pizza margarita, Tagliatelle Salmone, Scallopine. Hele gevarieerde menukaart, veel keus! Een echte topper dus!! Groetjes Linda uit Noordwijk