• Lid sinds 7 februari 2010

Restaurant Señor PP

Uden

Linda Peters heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linda Peters's profielfoto
    Linda Peters heeft een recensie geschreven voor Restaurant Señor PP

Gisteren voor de derde keer en laatste keer tapas gegeten.
    De eerste twee keren was alles prima, maar gisteren niet. Het eten was wel lekker maar de bediening was heel erg slecht. Na anderhalf uur gezeten te hebben hadden we nog maar een paar kleine hapjes op. Hier hebben we zelf iets van moeten zeggen. Ook kregen we vaak i.p.v. vier stuks maar 3 stuks. Na ook daar iets van gezegd te hebben kregen we andere bediening en werden we door de eerste bediening niet meer aangekeken en kregen we allemaal maar boze blikken. Terwijl we alles toch netjes hadden gezegd. De 2e bediening probeerde het heel aardig en netjes, maar dit lukte ook niet echt. Drinken dat we hadden besteld werd vergeten waardoor we een hele tijd zonder drinken zaten. Bij een gang kregen we hachee met rode kool en calamaris. Een verschrikkelijke combinatie. Bij de laaste gang hebben we verschilllende dingen mogen bestellen, maar kregen we maar de helft. En tot slot werden we ook nog eens compleet genegeerd. 2 krachten zagen allebei dat we een gang op hadden (bord stond namelijk aan de zijkant van de tafel) en pas nadat ze zo ongeveer 10 keer hadden gekeken kwamen ze het pas ophalen. Ze keken naar onze tafel en gingen dan gerust een andere tafel afhalen of zelfs schoonmaken met een doekje. Daar houd je toch wel een vervelend gevoel aan over.

Dit was de laatste keer voor ons!

5,5