• Lid sinds 17 juni 2017

Amadore | Raymondo

Vlissingen

Linda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Amadore | Raymondo

Recent dit restaurant bezocht met collega's. Had de ervaringen op deze site gelezen, echter een collega had gereseveerd. Heb het nog wel genoemd, echter toch maar voordeel van de twijfel gegeven. Welnu, onze ervaring is dus niet positief, de prijs kwaliteit is niet goed; te duur voor wat je krijgt en de bediening is slecht. We moesten zelf vragen na 40 minuten of we alsjeblieft konden bestellen; een soort van bedrijfsleider is erg arrogant, ziet er niet uit en kijkt je aan met blik van "wat mot je". Ook de antwoorden zijn ongepast of beter gezegd er wordt een vraag terug gesteld (kenmerk dus van een arrogant persoon). De. Irishcoffee en French coffee werd geserveerd in een theeglas. Toen we hier iets van zeiden, werd er gezegd: "was tie niet goed dan, het gaat toch om de smaak".
    De hoofdgerechten zijn te weinig en de friet is keihard, bij de soep werd een klein stukje brood geserveerd met een klein fabriekskuipje boter, hetgeen je bij een ontbijttafel treft.
    Maar het ergste vind ik gewoon de bediening, wil daar nooit meer naar terug en ik vraag me serieus af of de directie van dit Amadore concern zelf ook zo behandeld wil worden als ze buitenshuis gaan eten. Onderling hadden we het leuk, de locatie met uitzicht is mooi, maar toch is voor mij een domper met een bittere nasmaak.

3,2