• Lid sinds 13 augustus 2010

De Nieuwe Hoorn

Hoorn

liliane janssens heeft nog geen foto toegevoegd

1. liliane janssens's profielfoto
    liliane janssens heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Hoorn

Dinsdag 10 augestus rond uur of 7 zijn we met z'n vieren gaan eten bij de nieuwe hoorn en het was zeker zeer geslaagd.

Het terras is mooi en georganiseerd met prachtig panoramisch uitzicht op de rode steen, de stoelen zijn groot en zitten goed, bediening is zeer vriendelijk en vooral heel snel, het terras zat vol en toch moesten we op niks lang te wachten, in tegendeel, binnen nog niet eens 1 minuut werden de menu kaarten gegeven en werden we gevraagd wat we wilden drinken en nog 1 minuut later stond onze drank al op tafel, super! De voorgerechten werden binnen 10 minuten geserveerd en de hoofdgerechten ook in minder dan 10 minuten na het opruimen van de borden van het voorgerecht en teeds kwamen de meisjes langs om te vragen of alles naar wens was en altijd met een glimlach.

Ik heb als voorgerecht de salade met gebraden kipfilet genomen, flinke portie, heel lekker, lekkere dressing ook. Als hoofdgerecht nam ik de biefstuk met pepersaus, vlees was supermals en de saus was zalig, frietjes waren goed gebakken ondanks de drukte en vooral ook de prijs, 12,50 euro maar, elders betaal je op z'n minst 16 euro voor de biefstuk en is lang niet zo goed!

Ik heb geen nagerecht genomen maar wel koffie en die was sterk, smaakvol en lekker.

Wij zijn erg tevreden en komen zeker terug.