• Lid sinds 7 september 2012

Lisse

Likeur43 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Likeur43's profielfoto
    Likeur43 heeft een recensie geschreven voor Drank & Eetlokaal Op Visite

Goed voorgerecht en dessert. Varkenshaas veel te droog, garnituur bedroevend met 5man 1bordje patat en mini salade. Bij de voorgerechten was 1voorgerecht niet te verkrijgen en bij de 6 nagerechten waren 2 nagerechten niet op voorraad vanavond, terwijl er bijna niemand was naast ons. Wat schetst vervolgens onze verbazing dat bij het grand dessert wel een creme brulee is! Terwijl dit er niet meer was. Op de kaart staat een 43 als we dat vervolgens willen bestellen ipv een dessert blijkt dat dat er ook niet is!!
    Service aan het eind van de avond ronduit brutaal, kregen vooraf te horen dat ze om 21uur zouden sluiten. Dat is netjes, maar als je om 5 voor 21uur letterlijk te horen krijgt "we moeten nu echt dicht want we lopen al extreem uit" en dat terwijl we nog aan het dessert bezig zijn dat we net voorgeschoteld hebben gekregen. Als dat nou aan onze trage wijze van eten was, maar de wachttijden tussen de gerechten was behoorlijk lang en nogmaals het was echt niet afgeladen vol in tegendeel zelfs. Onze eetlust en gezellige avond was meteen vergaan... Opstaan en wegwezen daar kwam het op neer.
    Waar we in het verleden zeer te spreken waren over Op Visite, hebben wij na vanavond besloten dat de overgang naar een nieuwe eigenaar niet ten goede is gekomen aan het restaurant en wij zullen hier niet meer komen.

4,9