• Lid sinds 3 juli 2010

Yang's Garden

Maarn

't Pannekoekhuis Sturms

Elst ut

Liesle heeft nog geen foto toegevoegd

1. Liesle's profielfoto
    Liesle heeft een recensie geschreven voor Kwantung
    Chinees-Indisch Hoogerheide

Lekker eten, fantastische bediening en fijne ambiance. Echt een aanrader voor een gezellig dineetje of een snelle hap.

2. Liesle's profielfoto
    Liesle heeft een recensie geschreven voor Lange Muur
    Chinees-Indisch Baarn

Heerlijk gegeten, erg lief en meedenkend personeel. Ze waren bereid mijn tjap tjoy helemaal om te gooien omdat ik op dieet ben. Ik mocht ook gebruik maken van het seniorenmenu (lees: een stuk goedkoper), terwijl ik nog maar 24 jaar jong ben. Kijk, dat is service!

Wc's zijn echt afschuwelijk klein: je kunt je broek niet ophijsen.

Restaurant ziet er erg 'nep' uit, sfeerloos. Door goede bediening vergeet je gelukkig snel waar je zit.

Koffie (nee, niet espresso) was erg weinig en we moesten 2 melkkuipjes en een sloot met water erin gooien om het enigszins smaakvol te krijgen. Jammer.

Gelukkig kregen we wel een heerlijk pepermuntje achteraf!

3. Liesle's profielfoto
    Liesle heeft een recensie geschreven voor Yang's Garden
    Chinees-Indisch Maarn

Op de een of andere manier hebben we altijd, na het eten bij dit restaurant, buikkrampen. Het ligt absoluut niet lekker op de maag, veel te zwaar. Het ziet er niet fris uit zowel van binnen als van buiten. Ik zou liever geen kijkje in de keuken nemen.

De bediening is matig, soms erg onvriendelijk, of er kan een 'lachje' vanaf.

Prijs/kwaliteit: lage prijzen, maar ook lage kwaliteit eten. Wel lekker fruit na het eten. En voldoende snoepjes bij de koffie.

3,6
  4. Liesle's profielfoto
    Liesle heeft een recensie geschreven voor Bergzicht
    Pannenkoekenhuis Woudenberg

Mijn man en ik hebben hier een aantal keer gegeten en nemen ons iedere keer weer voor, dit niet meer te doen. De sfeer is afwezig, bediening zeer matig (wat is het probleem van de manager, dat ie altijd zo boos en ongeinteresseerd lijkt?) en de pannenkoeken zijn echt waardeloos. De prijs voor de pannenkoek is veel te hoog, zeker voor de kwaliteit die ze leveren. Als je een pannenkoek kaas/spek/ananas kiest, krijg je serieus een pannenkoek met de ingredienten los erop gekwakt, naast elkaar, dus duidelijk niet meegebakken, ronduit fantasieloos. De kaas is niet meer herkenbaar, die is zo hard gebakken dat het meer op chips lijkt.

De menu's die ze aanbieden zijn leuker van prijs (nog hoog), maar de keuzes die je kunt maken zijn echt waardeloos. Ze zijn helemaal niet bereid om te wisselen onderling, zodat je toch nog een leuk menu kan uitkiezen. En dat is de meest waardeloze bediening die je kunt krijgen: de zaak is koning, niet de klant.

Hier gaan we dus niet meer naar toe.

2,5
  5. Liesle's profielfoto
    Liesle heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis Sturms

Wij eten regelmatig hier en hebben absoluut niets te klagen over de kwaliteit van het eten. Wij nemen altijd een Gelderse en een ham/kaas/prei pannenkoek. Heerlijk. Niets mis mee.
    Bediening was altijd matig (sinds 2005), maar laatste keer (augustus 2009), kregen we een heel correcte serveerster aan onze tafel. Een verademing! En de leiding (of iemand die er eigenlijk altijd wel is) kende ons na 2 jaar van 'pannenkoek'.

Ga door met verbeteren van bediening!