1. Verschillende keren gegeten met ons gezin en vooral ook naar de kinderen toe top! Erg lekker en je zit er gezellig!

2. Erg lekker maar qua ambiance mag het iets sfeervoller! Erg vriendelijk personeel!

3. Erg lekker, vriendelijk en gezellig! Super!!!

4. Nederlands Aalst gld

Heerlijk en heel gezellig gegeten bij De Fuik! Voorgerecht op het terras aan de Maas, echt zo mooi, rest van het diner gezellig binnen!! Nieuwe eigenaren sinds 1 maand en ze gaan het vast goed doen! Wij aten daar een zeven gangen menu via Sweetdeal maar als je er gewoon gaat eten is het prijzig. Neem je een drie gangen ben je 53,00 kwijt geloof ik pp en voor het eten wat je krijgt, zo lekker, is de verhouding eigenlijk toch wel goed. Maar zag ook zeven gangen incl wijnarrangement van ver boven de 100 euro maar dat is je eigen keuze natuurlijk! Fantastische avond gehad!!

5. Net gegeten met man en kinderen, parkeren kan gewoon in de straat! Max 1 uur maar dan gooi je er later wat bij. Erg lekker gegeten!! Sfeer mag iets warmer zowel aankleding als personeel. Wel aardig hoor maar kan iets amicaler. Erg leuke buurt ook! Aanrader!