• Lid sinds 18 mei 2014

Grillroom Jaffa

Emmen

Romantica Il Gusto

Emmen

Lianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Romantica Il Gusto

Lianne

Heerlijk gegeten bij dit nieuwe restaurant in Emmen. Wij hebben gekozen voor het actiemenu van 17,95. Een voorgerecht, pizza en dessert. Kwaliteit is top! Dit restaurant weet wat goede kwaliteit is. Een echte aanrader voor iedereen die heerlijk Italiaans wil eten.

2. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Pardoes
    Internationaal Emmen

Wij hebben hier gegeten voordat het 3-gangen menu voor een vaste prijs is geïntroduceerd. Ik koos voor de veilige optie, de mix grill. Een aanfluiting. Ik wist niet dat je een biefstuk zo klein durft te serveren, even als het stukje varkenshaas en mini stukje kipfilet. En niet te vergeten de spareribs die erbij geserveerd werden (2 hele botjes om af te kluiven). En voor dit maal moet je wel de volle mep betalen. Ik hoop dat met het nieuwe syteem meer succes wordt behaald. Overigens jammer van de slechte parkeermogelijkheden.

3,5
  3. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Wo Hing

Al jaren ons vaste adres voor heerlijk Aziatisch eten. De bediening is top, net als het eten. Niks op aan te merken!

4. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Zuudwoldiger Huuskamer

Wij hebben ons laten verrassen door het verrassingsmenu en dit stelde ons niet teleur! Met de royal club actie zijn wij terecht gekomen bij dit mooie sfeervolle restaurant. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed en hier is een chef aan het werk die verstand heeft van smaken! Ons vlees was daarnaast tot in de perfectie bereid. Een aanrader voor iedereen die houdt van lekker eten met een smakelijk biertje ernaast.

5. Lianne's profielfoto
    Lianne heeft een recensie geschreven voor Grillroom Jaffa

Heerlijk pizza gegeten! Hier kan geen italiaans restaurant in de regio Emmen tegenop. Daarnaast erg te spreken over de vriendelijke service. Gerechten waren te groot om helemaal op te eten en dat voor een lage prijs. Het drankje van het huis maakte onze avond met zn vieren compleet. De jaffa is een aanrader voor liefhebbers van een echte grillroom. Jaffa onderscheid zich door de kwaliteit maar ook de inrichting zorgt voor een gezellige sfeer.