• Lid sinds 21 juni 2013

Eten bij moeders

Usquert

't Appeltje

Pieterburen

Lex heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lex's profielfoto
    Lex heeft een recensie geschreven voor Brasserie Groen

Lex

De sfeer is prima (wel wat kleine tafeltjes) en de bediening uiterst vriendelijk. Maar veel belangrijker: het eten ziet er mooi uit en smaakt ook zo. De ingredienten zijn vers en de combinaties zeer smakelijk. Wel vond ik de voor- en nagerechtenkaart meer fantasievol dan de hoofdgerechtenkaart. Maar alles was erg lekker. De geserveerde huiswijn was ook prima (niet onbelangrijk bij een all inclusive arrangement). Wij gaan hier zeker vaker naar toe en voor de prijs hoef je het niet te laten.

2. Lex's profielfoto
    Lex heeft een recensie geschreven voor 't Appeltje

Lex

Heerlijk gegeten, echt één van de betere restaurants hier in de omgeving. Je proeft dat alles vers is en met liefde gemaakt. De sfeer is prettig, de bankjes wel hard. Een klein puntje van kritiek: wij hadden het plezierig gevonden als de chef (het was rustig) even bij ons aan tafel was gekomen om te vragen of alles smaakt. Maar qua eten echt voortreffelijk. Het ziet er prachtig uit en smaakt ook zo en daar kunnen hier in de regio velen een voorbeeld aan nemen. Wij komen zeker terug.

3. Lex's profielfoto
    Lex heeft een recensie geschreven voor Eten bij moeders

Lex

Heel sfeervol, misschien iets te aanwezige gastheer. In tegenstelling tot de andere recensenten vonden wij het eten niets bijzonders. Het is best lekker, maar niet iets om je bijzonder op te verheugen en in dat opzicht vinden wij de prijs / kwaliteit verhouding ook gewoon voldoende maar niet meer. Maar smaken zullen wel verschillen. Voor dezelfde prijs of misschien iets meer is in de omgeving wel iets beters te vinden. Resumé: als je even geen zin hebt om te koken prima, maar niets meer.