Activiteiten van Lesley

1. Lesley's profielfoto
    Lesley heeft een recensie geschreven voor Babbels
    Internationaal Haarlem

Absoluut geen voldoende waard!
    Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten. En er ging heel veel mis. Aardige, maar erg onervaren meisjes in de bediening zonder goede begeleiding waardoor we steeds door iemand anders geholpen werden. We hadden het menu van de AH restaurantactie. Start met prosecco. Voorgerecht, carpaccio, was oke, niet bijzonder. Borden werden steeds al weggehaald voor anderen aan tafel klaar waren en na de prosecco kregen we geen drinken meer. Uiteindelijk zelf om de wijnkaart gevraagd en besteld, maar de wijn kwam niet.
    Hoofdgerecht was mixed grill of mixed fish. MF was goed. We bestelden o.a. MG, zonder lam. Toen er werd uitgeserveerd zagen alle borden er precies hetzelfde uit. Raar smaakje aan het vlees en de kip was lauw. Bij dessert werd helft van de tafel vergeten en tot slot klopt de rekening niet.
    Chef kwam naar onze mening vragen, maar nam kritiek niet serieus. Hij had te weinig personeel, vlees kon niet lauw zijn want het kwam uit de oven en we moesten volgende maand maar terug komen. Maar wij komen niet meer!

3,2