• Lid sinds 13 juni 2011

Leonie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor Grillrestaurant Flames

Gisteren avond heerlijk gegeten bij dit grillrestaurant! Toen we binnenkwamen werden we erg hartelijk ontvangen en naar de tafel gebracht. We hadden een leuk tafeltje aan het raam. Trouwens erg gezellige inrichting, leuk met die gloeiende haardjes. Te drinken namen we sangria, dit vond ik erg leuk, want dit kun je nergens anders drinken in Lelystad. We bestelden als voorgerecht wat tasty bites, wat goed in de smaak viel! Zo konden we rustig beginnen en van alles wat proeven. Vooral de gambastaartjes van de grill waren om de smullen. Als hoofdgerecht hadden we de vuur en vlam spies. Dit hadden wij nog nooit gezien, brandend aan tafel! Wauw! Het was echt een beleving. Ook vonden wij het erg attent dat er bij flames word gedacht aan de rokers, knusse zitjes met een kaarsje staan voor de deur. Bediening is erg attent en erg met de klanten bezig. Verder vind ik flames ook leuk geprijsd. Je krijgt hier altijd : brood met dip, 4 koude sauzen, gepofte aardappel, groentes en wedges met mayonaise van het huis. Nou probeer dat nog maar eens te vinden. Nou tot volgende keer en bedankt!