• Lid sinds 25 oktober 2012

Delphi

Gouda

Warunee

Den Haag

leon heeft nog geen foto toegevoegd

1. leon's profielfoto
    leon heeft een recensie geschreven voor Olympia

Waarom zo'n crisis menu als je ergens voor betaald hebt,en de veiling hebt gewonnen.Op onze tafel werd een belachelijk 'grieks'tomaten soepje geserveerd.Ik had inktvis,wat nergens op leek.Een mootje zalm zonder kruiden of zout,was uiteraard smaakloos.Het toetje dame blanche(wat origineel he)was eigenlijk het beste onderdeel.Maar laten we eerlijk zijn,hier ga je toch niet voor naar de Griek?

2,8
  2. leon's profielfoto
    leon heeft een recensie geschreven voor Warunee

Zeer goede ervaring,heerlijk eten tegen redelijke prijzen.Beslist een aanrader!

3. leon's profielfoto
    leon heeft een recensie geschreven voor Delphi

Via vakantie veilingen.nl geregeld. Bij binnenkomst rook ik al een vieze muffe lucht, afkomstig van een kapotte riolering. De amateuristische bediening zagen wij door de vingers, hoefden wij geen komiek in te huren. Het eten was droevig, alleen varkensvlees of vegetarisch. Het voorgerecht was werkelijk te gek voor woorden, een goedkoop blikje champignons met een opmerkelijke knoflooksaus. Nagerecht, wij kozen voor koffie! Nooit meer, goedkoop is en blijft duurkoop!

1,4
  4. leon's profielfoto
    leon heeft gereageerd op een recensie van Delphi

100% met je eens,belachelijk dat dit soort ondernemers mogen opereren.Eigenlijk zou de smaakpolitie lang mogen gaan,hahaha