• Lid sinds 27 september 2012

Cafetaria Happy Snacks

Geleen

Royal Palace

Swalmen

leon heeft nog geen foto toegevoegd

1. leon's profielfoto
    leon heeft een recensie geschreven voor Royal Palace
    Chinees-Indisch Swalmen

Wij komen vanuit Roermond al jaren naar dit restaurant, of dat het nu gaat om afhalen , a la carte, of wokken, het is altijd picobello verzorgd..Het eten is lekker, en de bediening is vriendelijk, De eigenaresse is zorgzaam, en neemt de tijd voor uitleg en advies...Ook de catering aan huis is Super!!! Wij komen graag terug naar dit restaurant.

2. leon's profielfoto
    leon heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Happy Snacks

Had op het werk gehoord dat dit een goede frituur was..Had waarschijnlijk iets beter moeten luisteren naar het woordje was..Van boven zag de inhoud van het friteszakje er nog redelijk uit, maar in het midden begon de ellende. en onderin vond ik 10 kleine stukjes friet, nou ja, wat daarvoor door moest gaan, zwart en hard..
    Ondanks dat ik regelmatig in de buurt kom , om mensen bij Odilia te halen en te brengen, maak ik nu toch maar een grote boog om deze frituur..
    Ik neem aan dat men de harde , zwarte frites, bij het zouten na ze uit de olie gehaald te hebben, met de handen zou kunnen uitsorteren, maar men kiest er kennelijk voor deze onder in het zakje te doen.. De bezetting toen ik daar was, een man van middelbare leeftijd met headset, om bestellingen aan te nemen, twee tienerdames die beter kunnen kleppen als frituren, en een tiener als manusje van alles
    Ik ben er twee keer geweest, maar ook de tweede keer ver onder de maat.

1,5