• Lid sinds 3 juni 2015
Van restaurant:

1. Eetcafe Tinus

Noorbeek

Leon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leon's profielfoto
    Leon vindt de recensie door Martin voor Eetcafe Tinus niet leuk

Eten was prima.
    Maar dat er onder de overkapping gewoon gerookt werd was echt smerig
    Was gelijk klaar want ik moest me niet daar niet over uitlaten!!

6,3
  2. Leon's profielfoto
    Van restaurant

Ik weet niet waar u de afgelopen bent geweest maar we hebben net een Coranajaar achter ons wat heel moeilijk is geweest voor de hele horeca. Bovendien realiseren de mensen die om gratis kraanwater vragen niet dat dat ook geld kost en niet alleen het water maar ook de afwas van het karafje, glazen, ijsklontjes en citroentje wat erin moet! Als horecaondernemer zou ik nooit om gratis kraanwater durven vragen! Ook toen we nog geen horeca hadden zou dat niet in me opkomen! Onze prijzen zijn zo scherp gecalculeerd dat we geen gratis kraanwater verstrekken!!!

3. Leon's profielfoto
    Leon vindt de recensie door Margot voor Eetcafe Tinus niet leuk

Nooit meer! Onze van tevoren gereserveerde tafel was bezet bij aankomst, wij mochten van de bijzonder onvriendelijke en onbeschofte bediening niet kiezen uit de nog vrije maar gereserveerde tafels niet kiezen. De opdracht was: zitten aan een achteraf tafeltje of vertrekken! Uiteindelijk mochten wij van een andere medewerker zelf kiezen. De door ons bestelde vis (forel) had een sterke grondsmaak en proefde verder naar niets. Dus geen verdere gangen besteld en gauw vertrokken. Ga er niet eten!

3,7
  4. Leon's profielfoto
    Van restaurant

Jammer dat eea zo ervaren heeft. Ook jammer dat u niet aan ons personeel doorgeeft dat het eten niet goed of naar uw smaak is. Verder onze excuses als u vind dat u onbeschoft bent behandeld of dit nu kwam omdat we de dag erna onze moeder, schoonmoeder en oma hebben begraven want zo zijn we normaliter niet. Verder klopt het verhaal niet helemaal want u heeft wel nog een toetje genomen. Achteraf via Social media reageren is jammer want dan kunnen wij als ondernemer er niets aan doen!!!

5. Leon's profielfoto
    Van restaurant

Normaal reageer ik nooit maar ik denk dat familie Klaver eens bij zich zelf te rade moet gaan over hun gedrag. Gelukkig dat alle andere gasten(32) hebben genoten van een heerlijk avondje uit en eten. Het is niet normaal om zo agressief te reageren als wij geen gratis glas kraanwater serveren. Ik vraag me af of ze de afgelopen maanden wel het nieuws hebben gevolgd. Ik hoop voor deze mensen dat ze ook eens een jaar geen inkomsten hebben, dan snappen ze e.e.a. misschien.

6. Leon's profielfoto
    Van restaurant

Tsja ik vraag me af waarom u dan voor de service een zo laag cijfer geeft? U krijgt wat u vraagt en wat kost uiteindelijk een karafje water? Afwas van glazen etc moet ook betaald worden! Sommige mensen snappen niet dat de horeca 10 weken verstoken is van inkomsten! In deze moeilijke een beetje respect voor elkaar is zeker zo belangrijk! Normaal reageer ik nooit maar dit zegt meer over de gast als over de gastgever!

7. Leon's profielfoto
    Leon vindt de recensie door Teuntje en Theo voor Eetcafe Tinus leuk

Teuntje en Theo

Vooral groene asperges waren top (gegrild) en alles klopte verder.
    Het terras was super.

8. Leon's profielfoto
    Leon vindt de recensie door Heidi Politsch voor Eetcafe Tinus leuk

Heidi Politsch

Vanavond (wederom) héérlijk gegeten! Prijs-kwaliteit = top!
    Gastvrijheid en service prima!
    No-nonsense mentaliteit. What you see is what you get!
    Perficia mèt de geweldige "verbouwing" ... oetbouw tuinterras!

9. Leon's profielfoto
    Van restaurant

We zaten zelf ook te eten bij Tinus en hebben er heerlijk gegeten. De borden waren leeg als ik vind dat er een Schnitzel zuur is dan eet ik deze niet op maar geef ik deze retour. De bediening gaf ook aan dat als je een schnitzel mexico besteld en er saus en kaas overheen gaat dan de smaak van het vlees ook kan veranderen. Zeker als er een pittige salsa saus overheen gaat. Het is zo eenvoudig om een zaak en of horeca personeel af te branden. Deze mensen doen hun best en als je alles opeet kan men er weinig mee. Wij hebben er lekker gegeten en zullen zeker terug gaan.

10. Leon's profielfoto
    Van restaurant

Jammer dat u ontevreden was, u had dat beter ter plaatse kunnen melden! Toen u de soep bestelde stond in de menukaart toch ook de prijs van € 6,25. Maar bedankt voor de tip dat er nog een oude menukaart van voor de btw verhoging in de kast buiten hing!!

11. Leon's profielfoto
    Leon vindt Eetcafe Tinus leuk