• Lid sinds 25 oktober 2018

Suwa

Emmen
  2. Suwa

Emmen

Leo Zhou heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leo Zhou's profielfoto
    Leo Zhou heeft een recensie geschreven voor Suwa
    Japans Emmen

ik vond het heerlijk bij suwa en net als altijd was het sushi heerlijk en de bediening was snel zeker een aanrader voor sushi liefhebbers :)

2. Leo Zhou's profielfoto
    Leo Zhou vindt Suwa leuk

Leo Zhou

3. Leo Zhou's profielfoto
    Leo Zhou vindt de recensie door Jessica Dollissen voor Suwa leuk

Jessica Dollissen

Vrijdagavond om half 8 gearriveerd bij de Suwa in Emmen met mijn vriend, dit was onze eerste keer dat we hier kwamen eten want we komen totaal niet uit de buurt.

Toen we aankwamen en naar binnen liepen werden we vriendelijk begroet door een jong meisje die ons gelijk vroeg of we hadden gereserveerd en op welke naam dat stond, ze zei gelijk dat het prima was en bracht ons naar een plekje. Daarna bleef ze even wachten totdat we rustig zaten en vroeg ze netjes wat we wouden drinken, daarna werd het binnen 2 minuten gebracht.
    Wij hadden al ervaring met dit soort restaurants dus het invullen van de lijst ging foutloos en toen we klaar waren met het invullen werd het gelijk opgehaald, het eten kwam heel vlot.
    De 5e ronde hebben we gehaald en zelfs nog een plekje overgehouden voor het toetje.
    Daarna hebben we een toetje (spekkoek, zwarte sesam ijs en groene thee ijs) en Chinese thee besteld, heerlijk!
    Wij hebben er ongeveer 3 uur gezeten.

Over het eten valt niks negatiefs te zeggen, het was vers, veel variatie en zeer smaakvol!

Het is er ook zeer hygiënisch (tafels, grond, toiletten, rookruimte, menukaarten en het interieur).

In de bediening zitten mooie, jonge, zeer enthousiaste, leergierige mensen die graag een praatje met je maken en je graag willen helpen.

Kortom, een avond om nooit te vergeten! Telkens als ik in Emmen ben kom ik er zeker weer terug.