• Lid sinds 21 augustus 2011
  • Leeftijd: 46

Mijn pertner en ik houden van lekker eten en gastvrijheid.

De Yserman

Leeuwarden

Onder De Kelders

Leeuwarden

Leo Pander heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leo Pander's profielfoto
    Leo Pander heeft een recensie geschreven voor De Yserman

Wij eten regelmatig in de Yserman. Erg prettige sfeer en bediening. Eten is prima en voor 21.50 heb je een volwaardig 3 gangen menu.
    Regelmatig sturen wij gasten van onze Bed and Breakfast hier naartoe.

2. Leo Pander's profielfoto
    Leo Pander heeft een recensie geschreven voor Onder De Kelders

Terecht een zware onvoldoende gekregen!

Wat een onbeleefde bediening!

We hebben een lunch genuttigd op een warme zondagmiddag bij grand café/restaurant onder de kelders.

Van bovenaf ziet het er netjes uit en het uitzicht over de kelders is erg leuk. De bootjesmensen varen langs je tafeltje wat een leuk tafereel is zo midden in de stad.

De bediening werd door een oudere dame en een studente van 18 gedaan. Na flink wat ge"je en jij" werd de bestelling gedaan. Menu werd na vragen aan tafel gebracht.

Koffie en thee werden vlot bediend maar omdat de kroketten met brood langer duurden dan wij hadden gedacht vroegen we beleefd of deze al onderweg waren. De oudere mevrouw snauwde ons toe ' dat ze onderweg waren'. Inderdaad werden deze ook na een paar minuten gebracht. Helaas met oud witbrood en een beschuldigende blik erbij.

We hebben het maar opgegeten om daarna maar weer snel te vertrekken.

Bij het opruimen vroeg de mevrouw volledig ongemeend of het eten ons had gesmaakt. De etiquette leek na alle ongemakken overbodig. Mevrouw is boos weg gegaan is omdat wij dit met een nee hebben beantwoord.

Wij voelden ons niet als gasten bediend, waarop mijn partner de gastvrouw bij de kassa op neutrale toon verteld heeft dat hij het niet op prijs stelt dat mevrouw ons zo te woord staat op een druk terras.

Dit sloeg mevrouw in het verkeerde keelsgat en heeft ons weg gestuurd met de opmerking dat we beter naar een Mac Donalds konden gaan. Het afrekenen heeft iemand in de keuken voor ons gedaan.

Kortom, een dikke onvoldoende voor de bediening, eten matig en sfeer was oorlog.

Prijzen/kwaliteit slecht, een soepje van 6.00 Euro en een salade van 10 euro horen bij de hogere segment Horeca.

Samenvattend, kom hier vooral niet eten!