• Lid sinds 5 oktober 2018

1. 5,3

Simonis

Den Haag
Nieuwe recensie

Leo Keizer heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Leo Keizer's profielfoto
    Leo Keizer heeft een recensie geschreven voor Simonis

Lovend spreek ik altijd over Simonis tegen mijn (zaken)relaties. Prima lekker eten! Verse vis, beter als in Duitsland of Oostenrijk.
    Zeker omdat ik de eigenaar nog van de middelbare school ken. Hij ging medicijnen studeren. Ik wat anders.In de afgelopen jaren er diverse keren goed gegeten!
    Maar wat een deceptie! Op vrijdag 5 oktober 2018 dacht ik; om eens te bekijken of ik hier met zo'n 18 ex-inkopers kon gaan eten. Even een test gedaan vooraf dus.
    Lekker in het zonnetje een wijntje besteld die na 3 keer vragen en 2 maal bij de verkeerde tafel, uiteindelijk bij mij werd gebracht.
    De serveerster blikte noch bloosde bij navraag waar toch mijn lunch, Wandeling langs Simonis, bleef. Uiteindelijk heb ik het opgegeven temeer dat gasten die na mij kwamen al aan betalen waren zeiden;, U moet wel erg lang wachten, En dat 3 keer achterelkaar.
    Hoop dat dit een uitzondering is. Excuses hadden ook wel op zijn plaats geweest, echter de vrouw van middelbare leeftijd, die achter de kassa stond vond dat ik maar, qte; raar deed, want het is druk, unqte.
    Wijntje was OK.