• Lid sinds 30 januari 2010

Dragon Chen

Kwalitaria Hap Snap

Pom Lai

Papendrecht

Leny en Ludwig. heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Golden House

Zaak is een tijdje gesloten geweest. Na de heropening hebben wij daar weer eens gegeten.

Wij kwamen voorheen bijna iedere week bij dit restaurant. Nu was alles jammer genoeg heel anders: de eigenaresse liep met een baby op de arm door de zaak, het bier was nog niet gekoeld en of ik maar een halfuurtje wilde wachten en ook hadden wij klachten over het eten van het lopend buffet. Alles werd afgedaan met "verschil van smaak" en er werd geen moeite gedaan om het ons naar de zin te maken. Schouderophalend werden we aangehoord. Wij voelden ons behoorlijk beledigd en mijn vrouw en ik hebben afgesproken om hier nooit meer terug te komen.
    Ik geloof dat het de directie niet interesseert wanneer een trouwe klant vertelt dat hij beter zijn geld bij een ander soort restaurant kan uitgeven.

Als we in het weekend langs lopen is het angstig stil in het restaurant. Zou men zelf doorhebben waarom?!

5,1
  2. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Melini

Wij waren vaste klant ondanks dat de pizza's niet altijd warm aankwamen. Wij hadden een bestelling gedaan en onze waardepunten willen inleveren maar deze werden
    botweg geweigerd omdat we ze na de sluitingsdatum van de actie wilden overhandigen. Na enig heen en weer gepraat werd de eigenaar nogal brutaal zodat dit ook onze laatste bestelling was bij dit zeer klant-onvriendelijke bedrijf! Gelukkig zijn er betere. Deze slechte horecaman heeft voor een paar centen een vaste klant verloren.

3. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Dragon Chen

Reeds enige malen eten afgehaald en 2x in het restaurant gegeten. Door de grootte van het restaurant is het bijna niet te merken dat het soms erg druk is.
    Het buffet is zeer uitgebreid met voorafjes en veel andere producten. Er is 1 wok-kok en 2 die de plaat bedienen. Dranken (incl. alcoholisch) zijn gratis. Het dessert buffet ziet en smakelijk en uitgebreid uit.
    De kwaliteit is goed (een beetje doorsnee) maar goed genoeg om de avond prima door te komen. Hier terugkomen? Absoluut, de bediening is vriendelijk en het uitgebreide lopende buffet nodigt steeds weer uit.
    Hulde voor Dragon Chen en Papendrecht kan trots zijn op deze nieuwe Oosterse aanwinst.

4. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Golden House

Zaak is enige tijd geleden overgenomen. De nieuwe eigenaar heeft het lopend buffet uitgebreid met wat lekkere dingetjes zoals pinda's, gebakken uitjes en kleine frietjes. De gevulde eieren zijn ook weer terug. De soep en de knoflookgarnalen zijn goddelijk. Dus, kom dat zien en smullen maar.

5. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Langkawi Baru

Voor de eerste keer in dit restaurant gegeten en wat een verrassing. Vriendelijke bediening en een uitgebreide menukaart.

De rijsttafels zijn een belevenis. Wij zullen hier vaak terugkomen.

6. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Pom Lai
    Chinees-Indisch Papendrecht

Probeer de loempia's maar eens en tel daarna je vingers, eedden dat je ze erbij hebt opgegeten. Heerlijk dus.

Goed gevulde nasi, leuke prijzen en vriendelijke bediening.

7. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Toko Y-von

Leuke totk met verrassend veel artikelen. Bediening zou wat vriendelijker kunnen.Maar, we blijven terugkomen.

8. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Snacky Papendrecht

Frietjes zijn goed.Bediening is ongeinteresserd en klantonvriendelijk.(hoe krijg je het voor elkaar!)Eigenaar jaagt in feite de klanten de deur uit.Eigenaar: Pas op uw saeck.

5,9
  9. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Hap Snap

Buitengewoon vriendelijke en snelle bediening.Goede kwaliteit etenswaren.Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

10. Leny en Ludwig.'s profielfoto
    Leny en Ludwig. heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Bonte Kraai

Uitstekende frites;
    eigenaren zijn moeilijk te verstaan.Weinig moeite gedaan om de zaak wat op te vrolijken.