• Lid sinds 23 april 2016

Danny's Eeterij & Tapas

Vinkel

Bomenpark

Heesch

Lekkerbel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lekkerbel's profielfoto
    Lekkerbel heeft een recensie geschreven voor Bomenpark
    Nederlands Heesch

Regelmatig zitten we, na een wandeling door het bomenpark, op het terras. Deze keer wilden we graag een hapje eten (2 personen); we hadden niet gereserveerd en arriveerden tussen 18.00 en 18.30. Er stonden weinig bordjes ‘GERESERVEERD’ op de tafels op het terras en in de serre dus we waren hoopvol gestemd! Helemaal toen bleek dat een groep van 4 tot 5 dames binnen een tafeltje kreeg toegewezen.

Helaas…. Het enige tafeltje waar wij mochten plaatsnemen was direct aan de waterkant, maar omdat er veel wind stond gaven wij aan een tafeltje op het terras, in de serre of binnen te prefereren. De bediening kon ons daarin niet tegemoet komen omdat zij voor de reserveringen zowel een tafel binnen als een tafel buiten vrij wilden houden. Wij begrijpen dat wij beter hadden kunnen reserveren, maar in dit geval besloten wij spontaan buiten de deur te gaan eten.

De manier waarop wij door de bediening te woord werden gestaan vonden wij stuitend: totaal ongeïnteresseerd en niet mee willen denken in oplossingen.

Wij vonden het daarnaast bijzonder dat voor iedere reservering zowel een tafel in de serre als een tafel binnen werd vrijgehouden.

Op basis van een lunch en drankjes in het verleden hebben wij Eten & Drinken en Prijs/Kwaliteit beoordeeld.

Wij hopen binnenkort toch eens aan te kunnen schuiven. De kaart ziet er veelbelovend uit en de omgeving is prachtig.

2. Lekkerbel's profielfoto
    Lekkerbel heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Bij Danny en Nicole is het altijd goed toeven! We hebben er al met veel vrienden en familie gegeten en iedereen is altijd enthousiast. Bediening met een glimlach. Dit is zo'n adresje dat je eigenlijk niet wilt delen ;-) Het valt namelijk niet mee om een plekje te bemachtigen.