1. Positief beginnen: gezellig restaurant, ontzettend vriendelijke en gezellige medewerkers. Eten vonden we beiden tegenvallen. Weinig lekkere ingredienten, bordjes bestonden vooral uit heel veel goedkope vulling. Overal aardappeldingen bij terwijl je die bij de bijgerechten apart kunt bestellen. Snufje gerookte zalm met een wrap, 3 garnaaltjes en 2 ons spaghetti, dat soort dingen. Het eten was het ook allemaal net niet. Brood vooraf met papieren cupjes boter en saus, leek net de friettent. Dame blanche als dessert: glas met vanilleijs met koude chocolade saus uit een fles erover heen gemikt. Niks lekkere warme chocoladesaus, apart geserveerd.
    We vonden het de prijs echt niet waard. Van dit concept zijn veel andere aanbieders waarbij het eten lekkerder, luxer en kwalitatief beter is.

5,7
  2. Eten smaakte redelijk goed, maar verder… Wat een vreselijk chagrijnige gastheer. Dat er geen lachje af kon, oké maar hij zei helemaal niks, niet bij ontvangst, niet bij uitserveren, niet bij vriendelijke opmerking van onze kant. Verder is de term all you can eat ook misplaatst. Maximaal 5 rondes, maximaal 2,5 uur en dan moet je ook nog je dessert naar binnen hebben gewerkt. Bestellen via een tablet is prima, maar nog nergens zo'n onoverzichtelijk en onduidelijk menu gezien als daar. Onduidelijke omschrijvingen, onlogische indeling. Het menu op de tablet heeft ook niet veel te maken met de mooie aantrekkelijke kaart op hun website, deze is veel duidelijker, mooie foto's van gerechten. Als je eenmaal in het restaurant zit kom je er pas achter dat je voor veel gerechten moet bijbetalen. Dat staat dus niet op de website, maar bij het bestellen loopt je rekening heel hard op. Kortom: afrader, niet eerlijk zaken doen, niet vriendelijk.

3. lekkerbek

We komen hier heel vaak, daarom nu maar eens een recensie schrijven. We hadden nu vrienden mee. Voor hen de eerste keer hier. En dan merk je weer hoe uitgebreid de keuze is, hoe goed verzorgd het drinken is en hoe snel en vriendelijk de koks achter grill, tepanyaki en wok zijn. Vlees doorbakken of juist rood? Geen probleem, wordt naar wens voor je gemaakt. En de heerlijke keuzes in desserts. IJs, softijs, warme kersen, de appelgyoza's. Fantastisch.
    Jongens, ga zo door, we hopen hier nog heel vaak terug te komen. En de complimenten aan de servicegerichte eigenaresse en de vriendelijke medewerkers.

4. BETAALD MAAR NIET GEKREGEN!
    Ik had een Groupon gekocht en betaald voor 48 stuks sushi. Gereserveerd en op die dag en tijdstip ter plekke. Deur op slot, alles dicht. Sinds die tijd proberen te bellen om uitleg te vragen. Telefoonnummer van de zaak wordt niet meer beantwoord, 06 nummer wat op de zaak hangt ook niet. Conclusie: geld geincasseerd en vertrokken. Wees gewaarschuwd.

5. LET OP: je wordt getild met drinken bestellen!
    Eten naar verwachting bij Happy Italy, pizza, pasta, salades, redelijk van kwaliteit. Al wordt het beleg steeds minder, naar mijn idee. Maar je wordt serieus getild met het drinken. Er bestaat geen drankkaart met prijzen, niet op tafel, niet op de website. De flesjes Fanta en dergelijke zijn 2,70. Aan de prijs, maar oké. Cola, ook de Zero kost echter maar liefst 3,95!!!!
    Motivatie: De flesjes zijn iets groter..... Maak dan een drankkaart zodat klanten weten wat ze moeten betalen. Dit is natuurlijk gewoon geld uit de zak kloppen, geen prijzen vermelden en dan achteraf een hoog bedrag rekenen,

5,5
  6. Chinees-Indisch Venlo

Op een maandag geweest, erg rustig. Maar wat was het slecht. Totaal niets te maken met de website. Niks mooie buffetten, luxe voorgerechten. Geen sushi: op verzoek paar heel knullige, uit elkaar vallende goedkope sushi's met de allergoedkoopste ingrediënten, waaronder augurk. Lachwekkend. Wat op was werd niet bijgevuld of veel te laat (stokbrood, rosbief laat) appeltaart, spekkoek: niet. Slagroommachine was stuk. Spuitbus er voor in de plaats, die was leeg, sorry, geen slagroom. Kansloze zaak. De soberheid en de somberheid straalt er van af.

2,4
  7. Aziatisch Weert

Tsja, positief beginnen: wat we kregen was erg lekker. Helaas kregen we niet veel… Restaurant was nog niet halfvol, maar de keuken kon het niet aan. Organisatie van deze zaak is ook slecht: bestelden rundcarpaccio. Helaas, die was op. Oké, dan lamsrack. Komt er zo snel mogelijk aan. Half uur later maar eens gevraagd: Lamsrack was op, heeft niemand u dat verteld? Nee dus. Twee keer salade besteld. Die is nooit gearriveerd. Voor de rest: wachten, wachten, wachten. Porties zijn superklein, je mag er maar 1 per persoon bestellen, prima, maar we hebben dus uren en uren gezeten om maar een klein beetje de honger te stillen. Om ons heen heel veel commentaar over het wachten. Tsja, je bent een nieuw restaurant, je doet mee aan een Social Deal om naamsbekendheid op te bouwen… Nou, ik denk niet dat die mensen terugkomen en in Weert is de slechte reclame al rond…

8. Super: heerlijk eten, aparte smaken, goede kwaliteit, hele vriendelijke en aardige bediening, vlotte service. Niet te vergelijken met een "gewone" all you can eat sushi. Veel luxer restaurant, mooie inrichting, apartere gerechten, betere service (geen briefjes invullen) en relaxter eten zonder tijdslimiet.

9. Internationaal Nederweert

Wat een topzaak! Volop keuze in eten en drinken. Frisdrank zijn horecaflesjes in een koelmeubel, lekker fris. Ijsblokjes, citroentjes, alles compleet. Lekkere koffie en wijn ook. Eten: tsja te veel om op te noemen, europese keuken, Chinese, grill, tepanyaki, wok, volop keuze, van coquilles tot speklap. Het eten in de warmhoudbakken was bij ons ook goed warm, echt warm zelfs. Toetjes ook volop keuze en dan nog ijs, fruit, twee chocoladefonteinen. Wat een feest, Alles zag er netjes uit en er werd hygienisch gewerkt met haarbedekking en handschoentjes bij de sushi. We hebben echt genoten. Enig minpuntje is de rij bij binnenkomst en dan nemen de baliemedewerkers ook nog de telefoon aan. Hier zou iets in verbeterd kunnen worden.

10. Internationaal Nederweert

lekkerbek

11. Nederlands Den Haag

Alleen ervaring met het ontbijt, maar dat was dan ook overheerlijk! En zeer populair, terecht. Voor 7,95 krijg je koffie/thee, verse jus, een lekker gebakken eitje, spek, vers afgebakken grote croissant, dikke sneden overheerlijk brood, roomboter, zoet beleg, heerlijke ham, twee plakken kaas, rauwkost en vers fruit. En dat in het zonnetje op het terras, bediend door hele vriendelijke meiden die ook nog gezellig een praatje komen maken. Wat een geweldige manier om een dagje Den Haag te beginnen! Dit wordt voor ons vaste prik.

12. Nederlands Den Haag

lekkerbek

13. Zaterdag 27 mei gegeten op terras. Wat een heerlijke sushi. Heel veel keuze en ook veel aparte sushi's die je nergens anders krijgt. Elk gerechtje was lekker. Drankprijzen een beetje duur, maar lekker goed gevulde glazen wijn en thee.
    De bediening was goed, efficient en heel vriendelijk. Geen lange wachttijden voor de gerechtjes, briefjes werden vlot meegenomen. Wij zijn fan en komen zeker terug.

14. lekkerbek

15. Groot restaurant, diverse gerechten, focus op Oosters. Pluspunten: veel keuze in eten, ook drinken, veel inbegrepen bij concept, naast wok en tepanyaki ook Big Green Egg BBQ.
    Minpunten: beetje armoedig aandoend, pomp van fritessaus was kapot, er waren geen biefstukken, kregen in plaats daarvan veel te dun gesneden entrecote, warm buffet was heel de avond lauw, niet overal bordjes bij wat het is. Verder leuk voor een keer, maar dit concept is op meer plaatsen te krijgen met betere kwaliteit.
    De smaken waren trouwens wel erg goed, maar het eten lag ons beiden vreselijk lang vreselijk zwaar op de maag, misschien erg veel smaakversterkers? Half open keuken zag er schoon en netjes uit.

16. Ik kom hier regelmatig lunchen. Altijd goed. Snel, lekkere gerechten, goed bereid, grote porties en vlot geserveerd. Nu na de kerstmarkt in Maastricht met vrienden gedineerd. Eerste keer, dus we waren benieuwd. Heerlijk maandmenu, het daarbij horende voorgerecht was op, mochten vrij van de kaart een alternatief voorgerecht kiezen, super service dus. Eten werd vlot geserveerd, weer heerlijk, vers, goed bereid, T-bone helemaal naar wens gebakken, superformaat en alles was echt lekker. Veel bijgerechten en eindelijk een normale portie groente in de horeca. Warme groenten bij hoofdgerecht en gratis gebruik van de saladebar. Altijd genant om als volwassenen appelmoes te bestellen, maar toen het bij het buffet bleek te staan was het toch wel erg lekker...
    Hier rijden wij volgende keer graag voor om...

17. lekkerbek

18. Wat een leuke ervaring was dit! Zelf grillen van je vlees/vis/groenten aan tafel en dan een wrap maken met een slablad en allerlei sausjes en bijgerechtjes. Hartstikke leuk om te doen. Beetje kletsen, weer wat nieuws uitzoeken om te grillen en als hapje tussendoor. Heerlijk gegeten. Smaken waren apart en lekker. Pittig is soms ook echt pittig. Authentiek? Leek mij wel. Heb dit veel in Azië gegeten en het feit dat er nu meer Aziaten dan Nederlanders zaten te eten zegt mij genoeg. Vaker Koreaans gegeten in Rotterdam, maar dit was veel beter. Lekkerder, verzorgder en de bibimbap krijgt hier tenminste nog echt een krokant korstje. Zeker voor herhaling vatbaar, kom er graag 35 kilometer voor omrijden!

19. Met Groupon bon een high tea gedaan, vandaar de redelijk hoge score voor prijs/kwaliteit. De hapjes vonden we immers lekker. Terug gaan doen we niet, wat een heksenketel, binnen galmt de akoestiek enorm, buiten rondrennende kinderen, terwijl het terras op een vlonder ligt. Iedere keer vlieg je omhoog uit je stoel. Te weinig schaduw ook. Veel troep op de grond.

Personeel onattent, gevraagd om nieuw theewater, zou gebracht worden. Na een kwartier nog niks. Maar weer eens gevraagd aan een andere medewerkster, die meteen begint te vertellen dat ik het niet bij haar heb besteld. Dat zei ik ook niet, ik wil gewoon theewater... Personeel gaat om 17.30 om zaterdag lekker met z'n allen bij elkaar zitten om te eten, in het zicht van gasten. Die gaan zelf maar naar binnen om drinken te halen. Zagen mensen veel roepen en zwaaien om iets te kunnen bestellen.

Kortom: lekkere high tea, volgens mij veel zelfgemaakt, maar slechte service.

20. Klein restaurantje, modern en strak ingericht, niet echt wat ik verwachtte bij Indiaas. Niet veel tafeltjes, beetje kaal aandoende inrichting, vandaar de 6 voor sfeer, voldoende maar meer niet. Maar het eten is heerlijk. Ben drie keer in India geweest, maar buiten India is dit echt het lekkerste wat ik gegeten heb, daar kunnen de tandoori's in Londen niet tegenop. Heerlijk spicy en vol van smaak. Vaak was ook de nasmaak heel anders dan in het begin, dus echt complexe smaken. Lekker hoor. Service zeer vriendelijk en beleefd en de hygiëne top, je kon in de keuken kijken. Na het eten werd aangeboden de restanten in te pakken. Prima plan. Porties zeer royaal, bij delen van een menuutje en een hoofdgerecht werd netjes extra bestek gebracht. Voor mij de beste Indiër in Nederland en ik kom graag terug. Er zaten ook Indiase mensen te eten, goed teken.

21. Super! de gerechten zijn net wat gekruider en smaakvoller dan in andere sushizaken. De diversiteit in de menukaart is zeker beter, heerlijke smaken als sezchuan kruiden of gerechtjes als peking eend in een flensje. Werkelijk heerlijk gegeten. Personeel inderdaad aarzelende beginnertjes voor een deel, komt misschien nog wel goed. Maar beter personeel is meer omzet qua drank, dat is zeker. Maar het ging allemaal redelijk vlot, ook ophalen kaart, leveren gerechten, afruimen. Niks mis mee. Ander verbeterpunt: sashimi in het menu en dan de prijs wat omhoog. Nu is het goedkoper dan andere zaken, maar dat is een zwakke concurrentiepositie. Komt ook beetje goedkoop over dan. De gerechten onderscheiden zich van andere restaurants en er is geen tijdslimiet, dus een normale prijs moet kunnen. En maak ook een soort bioscoopmenuutje zodat je de vele bioscoopbezoekers trekt die geen tijd hebben voor all you can eat maar wel voor een snelle hap.

22. lekkerbek

23. lekkerbek

24. Dit keer voor de onbeperkt tapas proeverij gegaan. Een beetje een verrassing, aangezien de inhoud hiervan niet op hun website staat. De prijs van 27,50 is aan de hoge kant, dus we verwachtten er veel van. Eenmaal de kaart bekeken waren we een beetje teleurgesteld. De gerechten zijn niet allemaal Grieks of zelfs mediterraan. Spareribs en saté ga ik wel in een eetcafé eten. Maar bij uitserveren van de eerste bestelling: wow, wat een verrassing, wat lekker. Het buikspek was één van de lekkerste culinaire verrassingen ooit, wat een plaatje dat bord, wat heerlijk. We hebben genoten. Wijn werd goed verzorgd uitgeserveerd, lekkere hapjes als voorafje, vriendelijke, spontane dame in de bediening.

Het ging ook redelijk snel, gerechtjes en 3 nagerechtjes en koffie toe in 3,5 uur. Prima tempo dunkt me. Niets, maar dan ook niets te klagen. De enige gerechten die we wat tegen vonden vallen waren de giros en de Suzuki/bifteki met fetakaas saus. Juist bekende Griekse ingrediënten maar voor ons te machtig en door de saus te zompig. Maar verder niets dan lof. Nagerechten waren ook super, die café glacé is een doodzonde waard. En de huisgemaakte pepermunt was echt super, leuke afsluiting, we hebben bijna om het laatste stukje gevochten.

Ga binnenkort terug voor de gerechten waar ik nog niet aan toegekomen ben en voor de lekkerste gerechten die ik wel al geproefd heb.

25. Mooi, groot en druk terras. Prachtige en uitgebreide menukaart, maar ehh, waar staat de frisdrank genoemd? Nergens. Dus als je geen wijn of koffie neemt, dan moet je het zelf maar uitzoeken? Wat hebben ze, wat kost het? Raar om dit niet te vermelden op zo'n grote kaart.
    Ah, kijk, een aparte bierkaart. Heel veel biersoorten. Allemaal zonder prijzen... Nou, dan laat maar zitten, dit soort trucjes haalden ze 30 jaar geleden in Mediterrane landen uit, altijd een verrassing wat je moest betalen, maar hier bij deze zaak doen ze dit nu nog steeds dus.
    Een horecagelegenheid is verplicht voor de klant zichtbaar te maken wat er wordt verkocht en voor welke prijs.
    Drankje was prima. Uitserveren duurde wel lang, maar oké.
    Wel heel ongemanierd personeel, twee dames op leeftijd zochten een plekje, de serveerster zei op luide toon, "daar is nog een plek vrij, maar dan moet je nu wel meekomen". Moeten? Je? De dames waren ruim in de 80!
    Rare zaak vonden we, we hebben ons drankje afgerekend en zijn ergens anders gaan eten waar wel vriendelijke medewerkers rondliepen en de prijzen gewoon vermeld staan, zoals het hoort.

26. Gezellige zaak, heerlijke sangria, lekkere wijn voor een leuk prijsje, uit de kunst tapas. Ook diverse verrassende tapas die ik nog niet eerder gegeten heb. Leuke, vlotte meiden in de bediening. Gewoon genoten, samen met onze vrienden. Relaxte muziek en het beste van alles: geen tijdlimiet. Top!

27. lekkerbek

28. Chinees-Indisch Rotterdam

Best goed. Niet de beste all you can eat ooit, maar voor 55 euro eten en drinken op zaterdagavond in het centrum van Rotterdam vind ik echt niet duur. Het is iets minder dan hun eigen website belooft (de oesterbar heb ik tenminste niet gezien....) maar het is lekker eten. Ook best aparte dingetjes, als krab in de schil en rivierkreeftjes. Wat er ligt is vers en er wordt goed bijgevuld. De sushi is zelfs erg goed, meer vulling dan de meeste andere adressen. Medewerkers erg beleefd en behulpzaam, alles wordt snel opgehaald en als je bij de drankjes een beetje zoekend staat te kijken wordt je meteen geholpen. Grill is goed. Wok is beter dan de meeste anderen, de garnalen in knoflookboter zijn echt super. Desserts ook lekker, goede spekkoek! Wij hebben een prima avond gehad en zijn zeer tevreden. Voor wie moslim is: bepaalde producten zijn halal en ze hebben een halalcertificaat.

29. Internationaal Veghel

Super!!! Mooie zaak, hele vriendelijke, vlotte en correcte medewerkers en heerlijk eten. Ook wij hadden een voucher ter kennismaking, maar vinden het zeker de moeite waard om hier terug te komen. De tapas waren allemaal even heerlijk en goed bereid. Alles ging lekker vlot, meenemen van briefjes, uitserveren, nieuwe briefjes brengen, gebruikte borden en schaaltjes ophalen, gewoon prima.

Als ik een minpuntje mag noemen, is het geflits van de lichten die boven uitgeprobeerd werden en af en toe hinderlijk in tafelgenoots ogen schenen en de tocht die er binnenkomt doordat de buitendeur soms niet goed sluit.

Maar verder niets dan lof, leuke, afwisselende kaart met veel keuze. Desserts zagen er ook lekker uit en waren spotgoedkoop. Wij hadden echter liever koffie. Hoe je cappucino moet maken weten ze hier ook. Lekker. Medewerkers ook erg vriendelijk, spontaan en servicegericht.

Wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We kunnen het iedereen aanraden.

30. lekkerbek

31. Niets mis mee, vlotte bediening, aardige meiden, vrolijk, vriendelijk, alles ging vlot, hoewel het bijna helemaal vol was. Eten was heerlijk. En dat voor die prijs, ongelofelijk dat het kan. Vlees was mals, garnalen waren perfect gebakken, sangria was lekker. Gewoon een hele leuke avond. Wij komen hier heel graag terug. En de geitenkaas is gewoon echte geitenkaas, alleen geen zachte. We hebben veel gerechtjes geprobeerd, de knoflookgarnalen, dadels met bacon en pittige (inderdaad, heerlijk!) ossehaaspuntjes waren favoriet. In tegenstelling tot veel andere restaurants waar tapas geserveerd worden vond ik het eten bij Cubanita niet te vet. En opvallend vers, geen aan het bord vastgeplakte carpaccio of verlepte sla. En lekker op smaak, niet te zout, maar gewoon lekker.

32. Tsja, dat van die opgehoogde prijs voor de AH actie klopt, maar hee, dat doen bijna alle restaurants. Of ze passen het menu aan. En dat doen ze hier dus niet. En voor 34,95 onbeperkt eten en drinken voor 2 personen is toch een geweldige prijs.
    En dan de kwaliteit: GRANDIOOS. Echt, ik heb nergens versere mosselen of garnalen geproefd. Ik waande me in Marokko bij de Mediterrane hoek, in Italia bij mijn vers bereide visje met saus naar keuze, de Thaise curry smaakte als in Bangkok. Kortom: het was goed bereid, prima producten en alles vers.
    Ik heb in al mijn recensies voor Eet.nu nog nooit tienen gegeven, maar dit is echt verdiend. Iedereen aan onze tafel heeft genoten. Wijn en drankjes waren lekker, afruimen tafel vlot, door leuke spontane mensen. Topavond, zo goed dat we lekker wat langer zijn gebleven tegen een kleine bijbetaling, lekker nog een drankje met wat snoeperijtjes van het dessertbuffet.

33. Aan de hand van de ruime keuze op de menukaart van hun website gereserveerd. Best wel teleurgesteld. Van alle gerechten op fotootjes op de menukaart op de website moet je voor verschillende dingen bijbetalen en de dessertjes zijn er al helemaal niet, alleen 2 soorten, dus helemaal geen lekkere cheesecake of macarons zoals op de site beloofd werd.
    Wat we gegeten hebben was over het algemeen wel lekker, je merkte wel dat er nogal wat produkten uit de vriezer kwamen. Maar voor ons het storendste was dat de keuze gewoon niet overeen kwam met hun website.
    Waren amper mensen in het restaurant. En die er waren alleen met kortingsbonnen, dus geeft wel aan dat deze zaak een beetje op het verkeerde spoor zit. Eigenaar ging ook zelf maar naar huis omdat het rustig was. Jammer, want toen hij meehielp was de service perfect, werkelijk. Toen hij weg was bleven de bordjes eindeloos staan. Mensen hadden problemen met de tablet, beetje onvriendelijk met afrekenen omdat ik iets verkeer had gedaan met de tablet, het liep allemaal niet lekker.
    Beetje kansloze indruk gaf het geheel, jammer van zo'n mooi restaurant met een leuk concept.
    Maar om het te redden moet er toch echt meer gedaan worden om aan de verwachtingen tegemoet te komen.

34. Lekker gegeten op het terras, laat ik positief beginnen. Mooi verzorgde borden.

Maar: veel te hoge prijzen (bijna 10 euro voor brood met kroket of een Italiaanse bol, slaat helemaal nergens op). Onverschillige bediening die de gasten niet aankijkt en heel lomp 2 sets bestek midden op tafel gooit, zonder iets te zeggen. Dat moeten we dus zelf doen. Ook zeer opdringerig met bijverkoop, op slinkse manier: "frietjes erbij, of aardappelkroketjes?" Ehhhh, zit bij ons broodje dan? Nee, dat niet. Hier trapten veel mensen in, zagen wij. Vervolgens zaten de gasten aan het tafeltje naast ons nogal vreemd te kijken naar de frietjes bij hun soep en tosti. En nog vreemder toen dit voor 3,50 op de rekening bleek te staan.

Rare trucjes, hou ik niet van, ik kom er nooit meer terug en zal dit ook al mijn collega's afraden als ze een lunchadres in het centrum zoeken.

6,3
  35. Wat een leuk eetcafé! Heerlijk met een vriending gegeten na een dagje winkelen en wandelen. Zaterdagavond, dus druk, maar er kunnen toch niet meer mensen in dan er stoelen zijn en de medewerkers zijn hier goed op ingespeeld. Soms moet je even de aandacht vragen, maar ze lopen vaak genoeg langs.

Heerlijk driegangen menu voor 19,50, waar vind je dat nog? Echt lekkere gerechten hierbij, ook proeverijtjes van voor en nagerechten zodat je veel kunt proberen. De gecombineerde gerechten zagen er ook prachtig uit. Ik had foto's doorgestuurd en mijn man dacht dat ik een hele luxe zaak zat.
    En alles was echt lekker, goed bereid, goed op temperatuur en vers. Porties waren, ook binnen het driegangenmenu zeer royaal. Wij hebben echt heerlijk gegeten. Lekkere speciaalbieren van de tap voor een vriendelijk prijsje.

Gezellig sfeertje ook, ja, oké, beetje rumoerig, maar da's logisch als er zo veel mensen zijn, het was er leuk, relaxed, lekker muziekje en ontspannen en uitrusten met een goed biertje en een heerlijk menuutje.

Wij komen terug.

36. lekkerbek

37. Heerlijk deze zaak in Eindhoven. Wij zijn fan. Lekker eten, genoeg keuze, alles wordt vers gemaakt, vlotte bediening, hele leuke vriendelijke jongens en meiden die er werken. Wat je over hebt wordt voor je ingepakt. Wat wil je nog meer? Inmiddels diverse pizza's geproefd en voor lunch de salades. Grote porties en smakelijk.
    Als je geen zin hebt om in een rij te wachten, zoals wij, gewoon ergens tussen 12 en 17.30 komen, dan kun je zo terecht en is het ook een stuk rustiger om te eten. Enig minpuntje is dat er geen drankenkaart op tafel staat, dat maakt toch dat ik sneller maar voor een gewoon frisdrankje ga, in plaats van een lekkerder en duurder drankje.

38. lekkerbek

39. Op een drukke vrijdagavond heerlijk gegeten. Leuke, vlotte jongens en meiden in de bediening, bestellijstjes vlot opgehaald, oog voor lege glazen en gebruikt servies. Gastvrouw die alles goed in de gaten hield. En bovenal heerlijke gerechtjes, superlekkere surf en turf en pittige gamba's, mmmm. Mijn vriendin en ik dromen inmiddels over het Marstaartje, gossie, wat was dat heerlijk. Kwaliteit van de gerechten was erg goed. Lekker vers, goede porties en veel keuze. Hoewel druk vond ik het allemaal heel vlot gaan, we hoefden voor ons gevoel niet te lang te wachten. Dat we lang hebben gezeten komt doordat we zo veel lekkere dingen wilden proeven. Ik ben echt fan geworden van dit restaurant.

40. lekkerbek

41. Heerlijk gegeten. Wat opviel was dat voor de gerechten van de bakplaat aparte bakplaten gebruikt werden voor vlees en vis. Heel goed!! Ook werd er een hele goede kwaliteit vlees en vis gebruikt en werd je gerecht precies bereid zoals je het bestelde, medium-rood was ook echt mediumrood. Die jongens wisten precies wat ze deden. Ook de zalm kon je rosé bestellen, lekker!
    Bij de wok waren heerlijke udon noedels. Buffet was netjes en verzorgd, werd goed bijgevuld. Had iets warmer gekund. Sushi's vooraf waren erg lekker, maar we misten wel de sashimi die op foto's op Facebook staat. Jammer.
    Verder top, aardige mensen, lekkere wijn, goed afgestelde frisdrankautomaten en ook nog veel keuze uit flesjes. En de chocoladefontein was gevuld met echt lekkere chocolade.

42. Met veel moeite gereserveerd voor eind oktober, de telefoon werd nooit beantwoord en toen ik eindelijk contact had zou hij elke dag vol zitten? Komen aan om 18.15 uur. Er zit 1 dame te eten en 1 ander stel.
    We melden ons en de eigenaar begint gelijk te roepen dat we weg moeten omdat hij het te druk heeft. We zeggen beleefd dat we gereserveerd hebben, dat kan niet volgens hem, want hij heeft geen reserveringen meer voor vanavond. We wijzen hem op de dag en tijdstip dat we gereserveerd hebben, wat we genoteerd hebben en dat ik hem zelf gesproken heb.
    Vervolgens kunnen we niet eten want hij heeft het eerst te druk, alles is gereserveerd, over een half uur zit de zaak vol, er komt een groep van 9 mensen en vervolgens we zijn te laat. We zeggen dat we dan wel een kwartier korter eten. Uiteindelijk mogen we gaan zitten. Het stel aan de andere tafel vertelt dat zij ook weggestuurd werden in eerste instantie.
    We bestellen drinken en 2 schotels kipdoner. Heeft hij niet. Oké, dan shoarma. We krijgen een kleine schotel met vooral veel friet. Sausjes? Nee hoor, alleen knoflooksaus. Ondertussen horen we de nodige reserveringen (met deal) afgepoeierd worden aan de telefoon, er is geen plek, het is te druk, je kan niet reserveren...
    Daarna willen we nog iets bestellen, de andere mensen ook. Helaas, dat kan niet. We wijzen meneer op de deal op de voucher: all you can eat, 2 uur lang. Ja, maar al het vlees is op... We geloven onze oren niet, maar hij blijft volhouden, werkelijk àlles is op! Er is geen kip, geen gyros, geen shoarma, geen kebab, alles is op.
    Uiteindelijk kunnen we met veel moeite nog een pizza bestellen, maar er wordt meteen gezegd dat dit het laatste is, want ze gaan sluiten om 19.15 uur? De eigenaar doet de pizza’s op een bord, draait alles uit: grill, oven, gas, de muziek en het licht en hij vertrekt, de afwashulp blijft achter om ons uit te laten.
    We maken er nu nog steeds grappen over, maar dit is natuurlijk schandalig.

43. Op een zondagmiddag op het overdekte terras gaan zitten voor een drankje en een hapje. Wat een ramp, wat een ongeregeld zooitje.

Het begon ermee dat het terras doorlekte toen het regende. Bestelde bittergarnituur was er na 30 minuten nog niet. Na 45 minuten wel, helaas niet wat we besteld hadden. In totaal 1,5 uur gewacht, toen maar vertrokken. Om ons heen hetzelfde: lang wachten en verkeerde gerechten. Zeer lompe, onhandige bediening.

Kwam hier regelmatig borrelen met groep van mijn werk. Na deze ervaring nooit meer.

3,5
  44. Gegeten met voucher. Erg leuke en complete deal. Best veel keuze van buffet qua vlees, vis en groenten. En heel veel lekkere bijgerechtjes en sauzen, zowel warm als koud. Enige verbeterpunten: pfoe, het werd in het voorste deel wel erg warm. We misten bij veel vlees en vis de aanduidingen van wat het was, ik wil toch wel graag weten of ik rund of varkensvlees ga grillen in verband met hoe rood dit mag zijn. Laat staan als je bepaalde vleessoorten niet wil of mag eten.
    En kleine bakjes voor saus zouden erg prettig zijn nu moet je die op je bord doen waarvan je eet en dat wordt een kliederboel. Vonden meer mensen, ik zag iemand sauzen in een gebruikt koffiekopje doen. Dit moet een horeca ondernemer ook zien en snappen dat dit zo niet werkt! Zet wat bakjes neer.
    Verder heel erg lekker gegeten hoor, zeker. Leuk ingericht ook. Wat puntjes op de i en we komen graag terug.

45. De mixed grill gegeten met de Social Deal. Heerlijk!!! Lekker vlees, spareribs iets minder, rest erg lekker. Mals en lekker, niet te overdreven gekruid. Bediening perfect, zeer beleefd en vriendelijk. Ook vriendelijk en tijdig met vragen of we nog wilden bijbestellen. Wij vonden de frites juist heerlijk, lekker knapperig en bruin. Niet te veel, niet te weinig. Het was geen Hollands-Grieks, dus geen tzatziki bij het vlees en van die overdreven veel Griekse kruiden. Gewoon lekker en goed eten. Reden dat we sfeer minder vonden was de familie met het krijsende kind achter ons, sommige mensen houden echt geen rekening met anderen. Verder super. Heerlijk gegeten, mooi ingericht restaurant, nette medewerkers. Lekkere huiswijn ook.

46. Gyros was gewoon shoarmavlees. Broodje super, was een minibordje met sla en heel weinig vlees, amper 4 eetlepels en dat voor 7 euro!! In Eindhoven heb je daar twee goed gevulde durums met kalfsvlees voor! Sauzen inderdaad lekker ja, alleen niet zo hygiënisch in die bakjes. En hoort er tegenwoordig geen tzaziki meer bij de gyros?

Never again. Maar op zondagavond de enige klanten zijn zegt al genoeg. Ik had beter moeten weten.

47. Chinees-Indisch Eindhoven

Tegenvaller. Afgehaald. Vreselijk kleine porties en oude nasi. Bakken nasi en bami waren aardig van formaat, rest van de gerechten zat in bakje waar 2 gerechten inpasten met scheiding ertussen. De inhoud was echt minimaal. Nasi was oud, zat vol klonters. Bah. Nooit meer.

3,9
  48. lekkerbek

49. Super! We hebben er heerlijk gegeten tijdens ons dagje uit naar Middelburg. Lekker all in eten en drinken. Wat een uitgebreide keuze: zeekraal, garnalen in alle soorten en maten, heerlijk sushi en sashimi en bij de wok en tepan yaki ook al zo veel lekkers. Vriendelijke medewerkers, open keuken, hygienisch werken, alles netjes schoon en goed onderhouden. Wij zaten zo te genieten dat we de tijd compleet vergaten maar daar werden we op een vriendelijke en nette manier op gewezen. Echt super, ik wou dat ze bij ons in de buurt zaten.

50. Super! Makkelijk aan te rijden, makkelijk parkeren, leuke zaak, gezellige, vlotte mensen in de bediening, goede keus in wijnen, dranken als sangria en cava voor een leuke prijs, afwisselende menukaart met echt veel keuze, vlees, vis, vegetarisch, soepjes, warme gerechten, koude gerechten.
    Eten was erg lekker, we hadden sterk de indruk dat het merendeel in eigen keuken bereid was. Lekker. Zelfs dessertjes waren inbegrepen.
    De gerechtjes kwamen ook lekker vlot, we hebben ook op het drukste moment nooit meer dan 10 minuten hoeven wachten. Alle warme gerechten werden ook bloedheet geserveerd.
    Wij zijn heel erg tevreden en hebben lekker gegeten. Zelfs mijn man, die niet bepaald een tapasliefhebber was, heeft heerlijk gegeten. Heel aardige mensen ook, gezellige, relaxte sfeer. Wij komen zeker terug, de prijs-kwaliteit verhouding is ook zonder korting gewoon super. Lekker ongedwongen eten, zo veel als je wilt, keuze uit meer dan 40 gerechtjes. We hebben echt zitten smullen.