• Lid sinds 13 februari 2012

Ichizai

Kaatsheuvel

Leijtens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leijtens's profielfoto
    Leijtens heeft een recensie geschreven voor Ichizai

Wij zijn al vaker geweest bij Ichizai. Ook bij de vorige eigenaar. Dit keer hebben we een paar vrienden meegenomen, die nog nooit eerder sushi hebben gegeten. De kaart is vernieuwd en uitgebreid.

De sushi is goed. De rijst is goed op smaak gebracht door de sushikok.
    De warme gerechten zijn ook super! De tempura garnalen zijn mijn favoriet. Er zit niet al te veel tempura meel om de garnaal waardoor je de garnaal gelukkig nog proeft. Ook de Sweet Bun/zoete broodjes zijn lekker, maar zijn erg machtig. Lekker als nagerecht bij een kopje thee.
    Ze hebben hier een uitgebreid keuze qua frisdranken. Lipton green tea is lekker bij een all-you-can-eat Sushi & Grill restaurant. Ook hebben zij hier coca cola ipv pepsi.

Het restaurant ziet er netjes uit. Door de LED-lichten in het plafond heeft het een lounge-sfeer. We zijn 2 weken geleden op zaterdag gaan eten en toen was het druk. Het was dan ook iets rumoeriger dan op een doordeweekse dag.

De dames in de bediening zijn leuk en vriendelijk. De gerechtjes en drankjes komen gemiddeld op tijd aan. In de spelregels wordt aangegeven dat men 2,5 uur de tijd heeft om te eten. We zaten ver boven die tijd, maar er werd niks van gezegd. In tegenstelling tot andere all-you-can-eat restaurants zouden we allang weggestuurd worden. Aan de 2,5 uur kom je al gauw als je met 6 personen gaat eten en er dan behoorlijk veel wordt gekletst.

Als nagerecht zit er nog een bolletje ijs inbegrepen en over een extra bolletje ijs doen zij niet moeilijk. Ook leuk is de chocoladefontein die er staat.

Als je lekker en vooral veel wilt eten dat zit je hier prima.

FANTASTISCH!