• Lid sinds 14 november 2012

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Leeuwarden Lounge heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Leeuwarden Lounge's profielfoto
    Leeuwarden Lounge heeft gereageerd op een recensie van Leeuwarden Lounge

Hoi Annika,

Wat ontzettend jammer dat jullie met zo'n gevoel weg gegaan zijn. Sorry hiervoor. Naast dat we, zoals je zelf al zegt, erg lekker eten hebben, hechten wij grote waarde aan service en sfeer en worden we hier normaal gesproken ook erg goed op beoordeeld. Des te vervelender dat jullie dit niet zo beleefd hebben.

We begrijpen dat je erg teleurgesteld was dat het misgegaan is met jullie reservering. Desondanks vinden we het niet helemaal eerlijk hoe je ons nu weg zet. Daarom voelen we ons genoodzaakt ook onze kant van het verhaal te vertellen.

Wij kregen jullie reservering op de zaterdag zelf binnen. Jij geeft aan dat deze eerder gemaakt is. Hoe vervelend voor beide partijen ook, dit is hoe de situatie was. Ivm de opening van de Culturele Hoofdstad zaten we echt bomvol. Omdat we het zo vervelend vonden hebben we van alles gedaan om een voor jullie acceptabele oplossing te zoeken. We hebben jullie een tafeltje bij een bevriend restaurant om de hoek aangeboden, inclusief een drankje van ons. Daarnaast hebben we jullie uitgenodigd om een andere keer met korting alsnog bij ons te komen eten. Dit hebben jullie helaas niet geaccepteerd. Dat is natuurlijk jullie goed recht. Net zoals dat het jullie goed recht is om teleurgesteld te zijn.

Eerlijk gezegd zijn we het er niet helemaal mee eens dat we geen manieren getoond hebben. Ondanks jullie woede zijn we constant vriendelijk gebleven. Er was sprake van overmacht en we hebben ons uiterste best gedaan om een haalbare en acceptabele oplossing te zoeken.

Nogmaals onze excuses dat dit niet gelukt is. We hopen dat jullie in de toekomst fijnere ervaringen zullen opdoen in restaurants. En wij zullen er alles aan doen om te voorkomen dat de gasten die nog wel graag bij ons (terug)komen niet met hetzelfde gevoel vertrekken als jullie!

Hartelijke groet,

Team Leeuwarden Lounge