1. Slechte service:
    - Meerdere keren gevraagd om een drankje, maar niet gekregen.
    - Weinig tot geen persoonlijke aandacht, werd niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog wat wilde drinken
    - Personeel liet een bierfles kapotvallen, over mijn trui en mijn jas heen, kon geen excuses van af en werd nogal laconiek over gedaan. Het duurde vervolgens vrij lang voordat dit werd opgeruimd en ik moest ergens anders gaan zitten zodat ze het konden opruimen. Het opruimen had veel eficiënter en adequater gekund.. Achteraf een stomerij-declaratie-bon gekregen (deze trouwens niet mee naar huis gekregen, maar goed dat ik er een foto van heb gemaakt anders had ik nu mooi zelf mogen betalen voor de stomerij kosten) maar verder NIETS van het huis of een gratis drankje of iets dergelijks.."daar kunnen we niet aan beginnen". Nu moet ik dus in MIJN kostbare vrije tijd naar de stomerij met mijn jas, deze op een ander tijdstip weer ophalen en vervolgens het bonnetje mailen naar oudaen en dan bij gods gratie hopen dat ik het geld op mijn rekening gestort krijg..Het geeft mij alleen maar onlast en extra gedoe..
    Eten:
    - Beetje bar/bistro kaart, weinig bijzondere gerechten..
    - Breekbrood droog
    - Saté oké, weinig saus en combi met wokgroenten niet echt passend bij het gerecht
    - Bier (dat wat ik dan wél kreeg) wel aardig, leuk om eigen merk te proberen, jammer dat ze geen blond bier hebben
    Sfeer:
    - Best wel luidruchtig, meer voor grote groepen geschikt, hierdoor geen? achtergrondmuziek, beetje zoals bij Olivier

Aanrader: Nee absoluut niet, voor sfeer en een gezellige tijd hoef je hier niet naartoe te gaan. Mede door de zeer matige aanpak van iets wat ongetwijfeld wel vaker voorkomt..Nare bijsmaak aan overgehouden.

Update:
    Twee keer moeten mailen en twee keer moeten bellen voordat ik mijn stomerijkosten terug heb gekregen. En niet eens het fatsoen gehad om even een mailtje te sturen dat mijn mail in goede orde is ontvangen en het bedrag z.s.m. wordt overgemaakt. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte service gehad van een dergelijk horeca-bedrijf..

1,1