• Lid sinds 12 mei 2012

Manger

2. Manger

La Mamma

Berkel en Rodenrijs

LC heeft nog geen foto toegevoegd

1. LC's profielfoto
    LC heeft Golden Garden toegevoegd als favoriet restaurant

Golden Garden eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Chinees-Indisch
    Herenstraat 20 Berkel en Rodenrijs
  2. LC's profielfoto
    LC heeft Olympus toegevoegd als favoriet restaurant

Olympus eetgelegenheid gesloten

€ -
    • Grieks
    Nieuwstraat 7 Berkel en Rodenrijs
  3. LC's profielfoto
    LC heeft Manger toegevoegd als favoriet restaurant

Manger eetgelegenheid gesloten

Nieuwstraat 19 Berkel en Rodenrijs
  4. LC's profielfoto
    LC heeft een recensie geschreven voor La Mamma

LC

Toen ons huis net opgeleverd was wel regelmatig pizza besteld (aanrader!) maar eigenlijk nooit gaan zitten. Tot vorige maand. Weliswaar geen culinaire hoogstandjes maar zeker wel smakelijk eten. De bruchetta en ravioli zijn in het bijzonder aan te bevelen. De bediening is vriendelijk en in voor een grapje. De inrichting is misschien ietwat ouboullig en met een drankje de trap af wordt misschien wat lastiger maar laat u zich daar niet door tegenhouden (het is ons ook gelukt haha). De prijs/kwaliteitverhouding klopt absoluut en maakt een keertje uit eten gaan leuk betaalbaar. Al met al dus zeker aan te raden!

5. LC's profielfoto
    LC heeft een recensie geschreven voor Olympus

LC

Wij bezoeken dit Griekse restaurant met regelmaat. Onvoorstelbaar: hoe druk het ook is, met 2 man bedienen ze het restaurant in enorm vlot tempo: complimenten! Het is meestal gezellig druk, maar de sfeer is sowieso altijd super. Probeer ook eens de wat minder "bekende" gerechten. De stifado bijvoorbeeld is een echte aanrader.

6. LC's profielfoto
    LC heeft een recensie geschreven voor Golden Garden

LC

Zonder twijfel de beste Chinees in de regio! Eerst bezochten we Frans Lee's Golden Garden in Zoetermeer. Toen hij zijn restaurant in Zoetermeer verkocht om verder te gaan met zijn restaurant in Berkel, hebben wij verschillende andere Chinese restaurants (in Zoetermeer) uitgeprobeerd. Toch blijven we terugkomen naar Frans Lee/Golden Garden. Geen een restaurant in de regio heeft voor ons hier aan kunnen tippen. Zowel a la carte, het dip tsai menu, Japans (aan de plaat) of afhalen: het is altijd even goed. En de ontvangst is altijd keizerlijk. Ga zo door Frans, zodat we nog vele jaren kunnen genieten!

7. LC's profielfoto
    LC heeft een recensie geschreven voor Manger

LC

Hier ben je echt een avondje uit! De sfeer in het restaurant is net wat chiquer dan gemiddeld maar toch warm en gezellig. Keurige bediening. En dan de kaart: eindelijk een goede franse kaart in een restaurant "op ons dorp". De carpaccio vooraf was echt super. De tournedos heerlijk mals en een heerlijke roquefortsaus. En het dessert met warme kersen toe. In één woord: verrukkelijk! De prijzen zijn een klein tikje hoger dan gemiddeld maar de excellente keuken, goede sfeer en prima bediening maken het dit waard. Een absolute aanrader!