• Lid sinds 16 maart 2011

Grandcafé de Vriend

Leiden

Laurens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Laurens's profielfoto
    Laurens heeft een recensie geschreven voor Grandcafé de Vriend

Dinsdag 29 maart, eerst op het terras een lekker wijntje gedronken, vervolgens de kaart gevraagd om een hapje te eten. De kaart is overzichtelijk, helaas was het dagmenu niet bij de kaart gevoegd. Vooraf een aardig opgemaakte schaal met zalm en asperges, wel lekker maar ook zeer prijzig. M'n tafeldame had een soep, ook lekker maar weinig en ook weer prijzig. Hoofdgerecht was kabeljauw, zonder frites of salade, wederom erg prijzig. 't Is een mooie tent, mooie locatie, aardige bediening, maar de prijzen zijn nu echt veel te hoog geworden, jammer.

2. Laurens's profielfoto
    Laurens heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Zuid

We bestelden een fles prosecco voor het lieve sommetje van 26,50, buiten op een zonnig maar winderig terras. De menukaart lag onder een bloempot maar een windvlaag gooide met de menukaart onze glazen om. Op verzoek vroegen we een nieuw glas, dat kwam wel maar een vol glas als service was teveel gevraagd. "U bent buiten gaan zitten, dus het is uw risico als een glas omwaait". Gevraagd of dit een normale gang van zaken was werd geantwoord dat "wij geen vol glas aanbieden omdat u buiten bent gaan zitten. Kortom, de service was een aanfluiting, de prijs hoog. Jammer, want op zich een aardige tent.