• Lid sinds 4 mei 2012

Sushimi

Venlo

Café Central

Venlo

Laura heeft nog geen foto toegevoegd

1. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Café Central
    Internationaal Venlo

Laura

Vrijdag weer eens bij Central gegeten. Vorige zomer deden we dit heel vaak. Drinken en een broodmandje besteld. Dat kwam heel snel. Maar eenmaal wachten op het hoofdgerecht duurde heel erg lang. Na +/- 30 min wachten kwam er iemand van de bediening zeggen dat er iets mis wat met de oven? Over 6 minuten was het klaar volgens haar. Weer 20 min later kregen we ons eten. In totaal dus 50 min gewacht. De biefstuk was doorbakken terwijl ik medium vroeg en de friet veel te hard gebakken. Dit heb ik niet aangegeven omdat ik anders weer zo lang moest wachten. Tijdens het opdienen van het hoofdgerecht was van ons beide het glas drinken leeg. Er kwam een jongen van de bediening langs die smakelijk zei, maar geen bestelling op nam. Pas nadat wij bijna klaar waren met eten kwam hij dat vragen. Nou helaas, dan laat maar.

Heel erg jammer dit omdat we toch bijna wekelijks langs kwamen. Na dit gaan we toch kijken naar een ander leuk plekje om te eten en drinken.

2,9
  2. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Sushimi

Laura

Het brengen van het eten duurde abnormaal lang. Bij het invullen van ronde 3 moesten we nog eten krijgen van ronde 1. Maar steeds doorbesteld aangezien we heel lang moesten wachten. Ook bestelden we drinken wat we 25 min later nogsteeds niet hadden. Wij hebben ieder 1 biefrolletje besteld wat beide helemaal rauw was van binnen. De gerechten die we kregen waren wel lekker verder. Sommige van het personeel erg onvriendelijk. Ook liepen ze daar erg storend door elkaar heen waardoor de sfeer erg onrustig was. Bij de kassa gaven we onze bevinding aan waarop we het antwoord kregen; tja, het is er druk he. Kregen als compensatie 2 cola gratis. Door het lange wachten van het eten ook niet veel gehad. Dan is 23,95€ toch best veel geld. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer!

1,5