• Lid sinds 20 februari 2012

De Eetalage

Haaksbergen

Ziësta

Hengelo

Laura heeft nog geen foto toegevoegd

1. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Ziësta

Gezellig restaurant en erg leuk om op deze manier te barbecuen. Vooral leuk wanneer je met meerdere personen of een groep bent.
    Iedereen kan zelf kiezen wat hij/zij lekker vindt en zoveel als hij/zij wil. Wel is het zo dat er al jarenlang hetzelfde vlees en groente is. Dit smaakt wel goed, maar het zou misschien leuk zijn als het een keer afgewisselt wordt.
    Het personeel is vriendelijk. Er wordt goed uitgelegd wat de bedoeling is en het is gezellig ingericht.

2. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Los Ponchos

Lekker mexicaans eten, niet duur. Uitgebreide kaart.

3. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor El Charro

Erg lekker en mexicaans eten. Ook niet duur. Een uitgebreide kaart en dus ook veel keuze.
    Het personeel is erg vriendelijk. En er hangt een gezellige sfeer.
    We zijn hier al meerdere keren geweest om lekker een hapje te eten of wat eten af te halen.

4. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Frankie's Jungle Bistro

Erg lekker! Erg lekkere gerechten en helemaal in een zuid-afrikaanse sfeer. Ook aparte ingrediënten, zoals struisvogelvlees. Maar ook de mogelijkheid om voor iets normalers te kiezen, zoals varkenshaas. De gerechten zijn goed bereid, maar je betaald hier dan ook wel voor.

5. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor De Eetalage

Ik heb hier een mix-grill gehad. Ik vond het eten niet goed bereid. Soms was het vlees droog. De curry-soep was daar in tegen juist erg lekker! Erg wisselend. De prijs vind ik wel wat te hoog.
    De sfeer vind ik wat kil, het zou wat warmer aangekleed kunnen worden.

6. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Mediterrance

We hebben hier gegeten via vakantieveilingen.
    Het smaakte wel goed en hoeveelheid was ook prima, maar ik heb wel eens lekkerdere tapas gehad.
    Ik vond het wat eenvoudig en ik miste de Spaanse ingrediënten, waar de tapas normaal gesproken om bekend staat. Maar zo hebben we ook weer gerechten geproefd die je normaal niet zo snel zou verwachten bij een tapasrestaurant.
    De hoeveelheid is prima. Je krijgt eerst drie gangen en daarna kun je zelf nog een gerecht uitkiezen van de kaart.

6,3
  7. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Rodos

Erg lekker gegeten! Een drie-gangen menu voor 25 euro. Zag er erg goed uit, mooi opgedient. En smaakt ook erg goed. Het zijn niet de grote porties die je normaal an een Griek gewent bent, maar het is zeker genoeg! Ik vond het erg lekker! Vooral de bananentaart als dessert is erg lekker.
    Het personeel is vriendelijk. Goed ontvangst en vraagt regelmatig of alles naar wens is.
    Het restaurant is mooi ingericht, ziet er modern uit. Het is wel wat anders dan andere Griekse restaurants (moderner).
    Je zit alleen wel wat dicht bij elkaar met de tafels.