• Lid sinds 30 december 2015

2. 9,9

Bella Rosa

Schiedam
Nieuwe recensie

Laura Rusu heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Laura Rusu's profielfoto
    Laura Rusu vindt Gioia Italiana leuk

Laura Rusu

2. Laura Rusu's profielfoto
    Laura Rusu vindt de recensie door Chris voor Bella Rosa leuk

Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten met 5 personen. De menukaart is uitgebreid, voor ieder wat wils en gelukkig ook met gerechten die je niet overal op de kaart terugvindt. De prijs/kwaliteit is prima. Omdat we met een grotere groep waren, kregen we de lange tafel achterin. Daar is de sfeer helaas niet echt gezellig. Uitzicht op restanten van een dode plant en de wc direct om de hoek. Ik kom zeker terug maar dan wel op een ander plekje in de zaak.

1 positieve stem1 negatieve stem
  3. Laura Rusu's profielfoto
    Laura Rusu vindt de recensie door BATTISTA voor Bella Rosa leuk

Siamo una famiglia italiana in vacanza e ci hanno consigliato di andare alla BELLA ROSA a mangiare, devo dire che sia l'ambiente che il cibo rispecchia la nostra ITALIA. Cibo ottimo, curato sia nell'aspetto che nel sapore, un ristorante degno del nome. Un grosso complimento a tutta la équipe del ristorante. Manderò sicuramente moltissimi clienti perché è un locale che merita il massimo.

Vrije vertaling Eet.nu.
    Wij zijn met ons Italiaanse gezin tijdens onze vakantie op aanraden gaan eten bij Bella Rosa. Het eten en de ambiance weerspiegelen echt ons Italië. Heerlijk eten, zowel de smaak als hoe het uitziet, het is een restaurant wat de naam eer aan doet. Een groot compliment voor iedereen werkzaam in het restaurant. Ik beveel het restaurant anderen zeker aan, want het restaurant verdient het beste.

3 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Laura Rusu's profielfoto
    Laura Rusu heeft een recensie geschreven voor Bella Rosa

Heerlijk gegeten in een écht italiaanse sfeer. Pizza's uit steenoven zijn heerlijk. Echt een aanwinst voor Schiedam! Wij kom zeker terug.

5. Laura Rusu's profielfoto
    Laura Rusu heeft Gioia Italiana toegevoegd als favoriet restaurant