• Lid sinds 18 augustus 2019

Enschede
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Napoli
    Italiaans Haarlem

Een gezellig restaurant. Het personeel is vriendelijk en het eten echt heerlijk!

2. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor TAO

Na veel goede verhalen voor het eerst hier gegeten. We kozen voor Chef's choice 1. De bediening was vriendelijk en gastvrij en er werd goed rekening gehouden met onze wensen. De gangen volgden elkaar in een fijn tempo op.

En dan het eten zelf: Geweldig! Qua sushi hebben we al veel verschillende restaurants bezocht maar nog nooit hebben we zulke lekkere sushi gehad. Super lekker. Zeker niet te vergelijken met een all you can eat. Normaal zou ik een stukje sushi in een beetje sojasaus dippen,
    Maar dat was echt niet nodig. Perfect!
    De rest van de gangen vonden we ook heel lekker.
    Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Het is het geld zeker waard.

3. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt TAO leuk

4. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Verso
    Italiaans Enschede

Een super mooi restaurant, bediening is heel oplettend en heel vriendelijk en het eten fantastisch. Het is niet goedkoop maar je krijg zeker waar voor je geld.
    Enig minpuntje misschien is dat er tegelijk met ons twee grote groepen zaten en wij soms moeite hadden elkaar te verstaan. Desondanks komen wij hier zeker terug!

5. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt Verso leuk
    Italiaans Enschede

6. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor De Vier Linden

Wij aten hier laatst het verrassingsmenu. We hadden hier al een keer eerder gegeten en waren toen positief en dat waren we nu eigenlijk gewoon weer!
    Hoewel het een verrassingsmenu was, konden wensen wel doorgegeven worden.
    Bediening is vriendelijk, de accomodatie is prima en het eten heel erg lekker! Wij bezoeken dit restaurant meestal als we bij familie zijn, voor ons is het helaas flink hit de buurt. Mocht je dichterbij wonen, dan is het zeker een aanrader om hier te eten.

7. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt De Vier Linden leuk

8. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vrijdag

Vandaag voor het eerst hier gegeten.
    Het restaurant zit op een mooie locatie en is sfeervol ingericht.
    Wij kwamen hier via Groupon. We hadden zelf een fout gemaakt betreft reserveerdatum en dat een week eerder doorgebeld. Na 5 minuten bij de balie was het afgehandeld en konden we gaan eten.
    Er is aardig wat keus. Zo kan men kiezen om iets te bereiden bij de wok - je kunt hiervoor zelf pakken wat je wilt, alleen staat niet aangegeven wat wat is. Als je wat op de grill of plaat wilt, kun je een keuze maken bij de koks zelf. Entrecote zat vol zemen.
    Bij sommige gerechten (bijv de koude gerechtjes) staat nergens aangegeven wat wat is. Ook zien de gerechtjes er soms slordig uit. Je kunt gerechtjes pakken met een grijptang, maar we merkten dat deze soms ook vies was.
    Er is sushi, deze was niet perfect maar voor een wereldrestaurant is dat niet zo erg. Sashimi was lekker.
    Naast alle gerechten is er ook een ruime keus aan toetjes en een chocoladefontein. Ook kun je een suikerspin halen.
    Het bedienend personeel haalde lege borden en glazen snel op, maar maakte verder geen contact met gasten. Erg onvriendelijk.
    Het restaurant heeft natuurlijk concurrentie van verschillende "all you can eat" concepten in Deventer. We konden hier 3 uur lang eten, maar uiteindelijk zijn we na ruim anderhalf uur toch weggegaan. In het vervolg zullen we niet snel voor dit restaurant kiezen.

9. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt Restaurant Vrijdag niet leuk

10. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt De Keizerskroon leuk

11. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt Ginza leuk

12. Larissa's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor De Kleine Bistro

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Het is een knus restaurant wat gerund wordt door serveerster Lieneke en kok Niek.
    Ondanks dat Lieneke in haar eentje de bediening doet, weet ze de aandacht goed onder haar gasten te verdelen. Het zat vandaag redelijk vol, dan houd je er als gast al wel rekening mee dat het misschien iets langer duurt, maar dit viel zeker mee.
    Daarnaast was het eten het wachten zeker waard. Goede porties van zeer goede kwaliteit. Wij gingen tevreden naar huis en komen hier zeker nog eens terug!

13. Larissa's profielfoto
    Larissa vindt De Kleine Bistro leuk