• Lid sinds 27 februari 2017

Boswachter Liesbosch

Breda

L. van der Toorn heeft nog geen foto toegevoegd

1. L. van der Toorn's profielfoto
    L. van der Toorn heeft gereageerd op een recensie van Boswachter Liesbosch

Bedankt voor jullie advies. We zullen zeker vanaf nu elders anders gaan eten. En zo te zien hebben meerdere klanten al een soort gelijke advies gekregen.

2. L. van der Toorn's profielfoto
    L. van der Toorn heeft een recensie geschreven voor Boswachter Liesbosch

Wij hebben op 19 februari daar gegeten, nou ja geprobeerd te eten. We hebben een gastronomische 6-gangenmenu besteld. Van de 6 gangen was er geen een die te eten was. Het voorgerecht bevatte zowat bevroren tonijn, dan kwam de soep die niet goed opgewarmd was en zo vies en oud smaakte dat ik het niet heb kunnen eten. Bij het hoofdgerecht waren de aardappels in de magnetron opgewarmd waardoor ze kurkdroog en sponsachtig waren geworden en het vlees was heel droog. Het hoogtepunt van dit culinaire avontuur was toch wel het volgende gerecht, namelijk 4 kleine stukje kaas op een plankje (hoogstandje culinaire ambacht?). Wij hebben uiteraard verteld dat het eten niet goed was, maar meer dan sorry kwam er niet uit. De restaurants klagen dat ze door recessie failliet gaan, maar het komt echt omdat ze daar personeel hebben die niet goed kan koken. Zonde van onze tijd en van ons geld. Nooit meer er naartoe.

1,2