• Lid sinds 29 december 2014

Arnhem

L & L leenders heeft nog geen foto toegevoegd

1. L & L leenders's profielfoto
    L & L leenders heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef

Helaas hebben wij vandaag met het callcenter een wat mindere ervaring beleefd. Er werd niet naar ons geluisterd, dit zorgde ervoor dat er veel onrust tijdens de bestelling ontstond en eenmaal in het restaurant kwamen we erachter dat er na veel gekibbel aan de telefoon nog steeds veel fouten in onze bestelling zaten.

Dit werd echter in het geweldig opgelost. Zo kregen we de 'verkeerde' bestelling mee, waar enorm veel lekkere dingen bij zaten die we anders niet hadden genomen. Dit kregen we dan voor een minder bedrag. Dit vond ik zeker top gedaan! Wij komen vaker bij Ask De Chef en vonden het dus zeker nodig dit te melden, omdat we dit totaal niet van hen gewend zijn.

De mannelijke medewerker stelde het zeer op prijs dat wij dit meldden en deed er alles aan ons toch met een goed gevoel de deur uit te sturen. Dit is zeker gelukt, we hebben van de hapjes genoten ondanks de situatie er omheen. We willen deze vriendelijke man nogmaals bedanken, wij hebben genoten van de sushi die we tegen alle eerlijkheid goedkoper mee hebben gekregen. Ook het meisje van het callcenter heeft ons teruggebeld en haar excuses aangeboden.

Top gedaan Ask De Chef, top opgelost. Ons zie je zeker vaker terug!

Met vriendelijke groeten,

Laura Leenders en Laura van der Reest.