Activiteiten van L.K.

1. L.K.'s profielfoto
    L.K. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Balkan Grill

Als wij hier komen is het altijd weer feest. Alles wat ik tot nu toe hier besteld heb is heerlijk.Je krijgt genoeg voor wat je betaald. Service is prima en de sfeer is ook goed. Als ik een restaurant aan mag raden in Assen, dan is het de Balkan wel!

2. L.K.'s profielfoto
    L.K. heeft een recensie geschreven voor Golden Wok Paleis

Wij gaan vanavond voor de 6e keer erheen. Prima eten, prima service. Beter dan veel andere wok restaurants.

3. L.K.'s profielfoto
    L.K. heeft een recensie geschreven voor Athene

L.K.

Het was afgelopen winter, ik en mijn vriendin hadden beide de tentamenweek achter de rug en we besloten dat het tijd was om uiteten te gaan. Het restaurant zelf is sfeervol qua decor. Typische beelden en schilderijen die associaties oproepen met het oude Griekenland. De eigenaar had ons vriendelijk ontvangen, wees ons naar een plek en we kregen meteen de kaart. Keuze genoeg. Ik ging voor een heerlijk mals vleesgerecht. Er zat voldoende eten op mijn bord, aan het einde van de avond zat ik helemaal vol. Vandaar dat ik besloot het toetje over te slaan. Toch kwam de eigenaar aanzetten met een zelfgemaakt toetje (ik weet niet wat het was maar het was zo lekker dat ik het niet kon laten liggen).
    Kortom,
    Eten was goed van smaak en relatief veel, de service was perfect en het eten zelf was niet duur. Dat maakt dat voor mij de prijs/kwaliteit op een 9 uitkomt.