• Lid sinds 3 september 2019

Emmen
  2. Efe Döner

Emmen
Nieuwe recensie

Kymbo Zilver heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Kymbo Zilver's profielfoto
    Kymbo Zilver vindt de recensie door Kymbo Zilver voor Efe Döner leuk

SUPER SUPER SUPER SLECHT!!! na ruim anderhalf uur kwam het eten eindelijk. Een mixed grill schotel met hamburger en kip?! de aardappels waren grotendeels zwart en het vlees stonk erg vreemd…. En dat na anderhalf uur wachten een mizerig bordje vol voor 21euro en ook nog koud!! Ik heb gepoogd contact te zoeken met het restaurant maar die hebben het geld al binnen en luisteren total niet naar klachten. Voordat ik iets door kon geven zei de man ik geef het door en verbrak de verbinding! NOOIT WEER GA IK HIER IETS BESTELLEN!!!!

2. Kymbo Zilver's profielfoto
    Kymbo Zilver heeft een recensie geschreven voor Efe Döner