• Lid sinds 25 augustus 2014

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

kuiper heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Marieke voor De Heeren van Sonoy leuk

Heerlijk gegeten, grote porties, aardig personeel. Kok kwam dag specialiteiten presenteren, echt een aanrader.

2. F Baalhuis-schipper

Lekker gegeten en alles wat op de kaart stond, kon ook glutenvrij besteld worden... dus keus genoeg.

3. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Jason voor De Heeren van Sonoy leuk

Heerlijk gegeten a la carte. Goed bereid en heerlijk van smaak!
    Zeker nog een keer heen!

4. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door L.C. Rempt voor De Heeren van Sonoy leuk

L.C. Rempt

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten; we hadden de proefpourri.
    Heerlijke gerechtjes en een gezellige bediening.

5. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Greifa voor De Heeren van Sonoy leuk

Een gezellig restaurant met heel veel sfeer. Fantastische bediening, zelfs als het druk wordt in het restaurant. De keuken kun je inkijken, het is leuk om de koks aan het werk te zien. De proefpourri vonden wij een verrassend concept en beviel ons erg goed. Je kreeg de keuze uit een tal van kleine warme of koude gerechten waarbij je er per keer twee kon proeven, het is leuk om op deze manier de keuken te verkennen! Wij vonden alles bij elkaar een m-ster waardig.

6. kuiper's profielfoto

Beste heer en mevrouw Mannien,

Bedankt voor uw enthousiaste recensie naar aanleiding van uw bezoek op 5 januari. Dit waarderen wij enorm en motiveert ons tegelijkertijd.

Wanneer u weer eens in Alkmaar bent, bent u van harte welkom.

7. kuiper's profielfoto

Beste mevrouw de Vries,

Het is spijtig uw recensie te moeten lezen en dat u ons op basis van deze feiten heeft becijferd met een 1.

Het komt regelmatig voor dat wij onze deuren eerder openen voor gasten die toe zijn aan een lekkere kop koffie. Dit is uiteraard een stukje service, iets dat ons restaurant juist ambieert.

Echter is het eerder open gaan van het restaurant uiteraard niet altijd vanzelfsprekend. Dit is ook de reden dat wij de openingstijd van 11.00 uur hanteren. Dat wij deze ochtend niet zo flexibel zijn geweest als normaal gesproken, kan met meerdere factoren te maken hebben gehad, waarin leveranciers of schoonmaak werkzaamheden een rol hebben kunnen gespeeld.

Wij kijken er in ieder geval naar uit om u binnenkort weer eens in ons restaurant te mogen verwelkomen, zodat ik u kan trakteren op een kop koffie.

8. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Michael de Wit voor De Heeren van Sonoy leuk

Michael de Wit

Afgelopen donderdag hier geweest en we waren blij verrast. Eten smaakte écht lekker en de bediening was erg vriendelijk en attent. Komen hier graag weer.

9. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Ed voor De Heeren van Sonoy leuk

Afgelopen zaterdag heerlijk geluncht op het prachtige terras van deze zaak. Ik had een broodje HVS (wat staat voor het broodje van de zaak) en een glas rode wijn. Heerlijk van deze combinatie genoten. Verder gewoon een goede en redelijk snelle service, ook een grote plus was de zeer vriendelijke blonde jongeman die de bestelling op het terras opnam. We komen hier graag nog eens langs.

10. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Molenaar voor De Heeren van Sonoy leuk

Heerlijke avond gehad. Proefpourri gedaan met z'n vieren afgelopen week. Leuke bediening en het mooie pand maakt het af. Zeker heen gaan.

11. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Elly voor De Heeren van Sonoy leuk

Zeer persoonlijke prettige benadering. Goede kwaliteit. Alles is mogelijk, zeker als eten niet altijd vanzelfsprekend gaat. Heren en dames van De Heeren van Sonoy, ga zo door!!

12. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Josien voor De Heeren van Sonoy leuk

Heerlijk gegeten, wat een onwijs leuk restaurant! Leuk concept met de proeverij, keuze uit kleine gerechtjes en onbeperkt! Vriendelijke bediening. Leuke avond gehad, hier komen we zeker terug!

13. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Thecla voor De Heeren van Sonoy leuk

Heerlijk gegeten. Goede bediening en gezellige sfeer!

14. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Thomas voor De Heeren van Sonoy leuk

We hadden het torentje gereserveerd. Echt een bijzonder plekje om samen te eten.

15. Mario en Jolanda Mannien

Donderdagavond 5 januari 2017 super heerlijk gegeten en gedronken bij De Heeren van Sonoy. Complete verrassing viel ons ten deel. De enthousiaste kok kwam persoonlijk bij ons aan tafel met een plankje met vis en vlees als voorbeeld en stelde een proeverij voor met deze produkten. Wij hebben ons laten verrassen met een voor- en hoofdgerecht. Gewoonweg fantastisch om op deze toch wel unieke manier van presenteren ons te hebben laten verrassen. In combinatie met de enthousiaste bediening een TIEN +. De drie dagen in Alkmaar zal ons nog lang blijven herinneren en met name De Heeren van Sonoy.

16. kuiper's profielfoto

Beste mevrouw Hendriksen,

Hartelijk dank voor uw zeer positieve recensie.
    Wij hebben het aanpassen/afwijken van onze menukaart in uw situatie als vanzelfsprekend ervaren.

Daarnaast willen wij u graag heel veel sterkte en steun wensen.
    Graag tot ziens.

17. kuiper's profielfoto
    kuiper vindt de recensie door Dick Zijp voor De Heeren van Sonoy leuk

Uitstekende avond gehad top bediening en eten. Het zat vol, maar we werden snel en heel ontspannen bediend. Proefpourri was geweldig. Al met al voor herhaling vatbaar.