• Lid sinds 11 maart 2013

Reyna Bê

Amersfoort

Kristin Jonghuizen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Internationaal Amersfoort

Geert en Winnie Koetje

Nu 2x tapas gegeten bij Reyna Be in Amerfoort en beide keren hebben we ervan genoten. Prima bediening, service en heerlijk eten. We zijn erg blij met zo'n leuk restaurant op Emiclaer!
    Wat een leuke formule en wat hebben jullie het sfeervol aangekleed. Tot snel...

2. Internationaal Amersfoort

Jos en vrienden

Zaterdagavond heerlijk gegeten in dit Wereldrestaurant. We waren met 4 personen; prettig ontvangen en geholpen. Helaas bleek onze bestelling zoek geraakt, maar met duizend excuses en een consumptie van de zaak is dat weer goed gemaakt; intussen hebben wij ons niet verveeld. Het was voor de bediening vervelender dan voor ons! De gerechten Tapas en vis van de dag, waren prima. We hebben heerlijk gegeten. Voor gemiddeld 27 Euro pp gegeten en gedronken. cijfer 8,0

3. Kristin Jonghuizen's profielfoto
    Kristin Jonghuizen heeft een recensie geschreven voor Reyna Bê
    Internationaal Amersfoort

JONGENS! Enige tijd geleden ook in Veenendaal geweest bij toeval, ik woon zelf in Amersfoort en na het bezoek van Veenendaal zei de bediening dat ze nog een vestiging in Amersfoort hadden.
    Veenendaal was goed! Laat ik Amersfoort ook een bezoekje wagen en op 24 februari een bezoekje gepleegd en ja hoor! Even goed!

We waren met zeven vrienden, goed ontvangen bij binnenkomst en onbeperkt tappas genomen en we hebben van alles geproefd...
    Nog een beetje plek in ons buikje gingen we voor de proeverij, heerlijk! (die ze nu niet meer op de kaart hebben) maar er zijn zeker andere heerlijke desserts op de kaart bijgekomen. Al met al, een leuke geweldige avond gehad!

Ga zo door, wij komen zeker terug! aanwinst voor Amersfoort-Noord!