• Lid sinds 22 maart 2015

1. -

Pablo's Cantina

Dordrecht

Kris Verschraeghen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kris Verschraeghen's profielfoto
    Kris Verschraeghen heeft een recensie geschreven voor Pablo's Cantina

Vanavond de teleurstelling van de dag. Na een namiddagje kuieren door Dordt en een terrasje te hebben meegepikt dachten we aan de overkant gezellig tapas te gaan eten in Pablo's Cantina, nochtans hadden we vrijdag nog tapas gegeten in Maastricht, maar we houden er nu eenmaal van.

Eerlijk is eerlijk we mochten met onze twee hondjes binnen ondanks de stikker van dieren niet welkom op de deur. Na het bestellen van het aperitief even naar het toilet, bijzonder vies en toen had mijn kwartje al moeten vallen, maar ja de man was zo vriendelijk geweest om ons met de honden toe te laten.

De voorgerechten, pan tomato met ansjovis, waren buiten te veel oké, de carpaccio van tonijn was ronduit slecht, de balletjes in tomatensaus waren buiten niet warm genoeg, net rubberen ballen, de met gehakt gevulde paprika's waren ook niet warm genoeg, de scampi hebben we laten liggen, dus een echte domper op de avond.

De zaakvoerder wilde het probleem rechtzetten en vroeg ons wat we wel lusten, en of we wel gewend waren tapas te eten. Hij begreep blijkbaar niet dat het aan het eten lag, dat het niet warm genoeg was kwam omdat we het te lang hadden laten staan.

Één ding staat vast, hier laten we maar één keer 45€ achter, zonder onze maaltijd te kunnen voldoen en met honger naar huis te moeten.