• Lid sinds 18 augustus 2011

Lido Grill

Rotterdam

Aphrodite

Spijkenisse

Kris en Madzia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kris en Madzia's profielfoto
    Kris en Madzia heeft een recensie geschreven voor Lido Grill

We wilden eigelijk alleen maar ff een keertje een echt cruiseschip bezichtigen.

Hadden we dat maar gedaan.

Maar op t schip was ook een restaurant en t zag er in eerste opzicht best netjes uit en we hadden ook al wat honger. Dus we schoven maar aan een tafeltje aan.

Bijna nog voor we zaten stond er al een meisje met zo'n palmcomputertje bij ons. Of we wat willen eten. Ja was mijn antwoord en zonder nog dat we een menu voor onze neus kregen vroeg ze al wat dat dan zou zijn.

Nou ik zou graag eerst een menu willen.

Oh was t antwoordt alsof ik naar stinkende geitenkaas had gevraagd. En naar wat blijkt had ik dat ook gedaan want meteen kwam ze terug met twee velletjes papier die dienst moesten doen als menu en meteen ook als zo'n onderzet-papiertje. En ik wist niet waar de stank vandaan kwam. Wat later bleek, want ik heb er gewoon aan geroken, waren het die papieren menu's die stonken als ik weet niet wat.

Dus bestelden we twee tomatensoepjes en ik wilde weten wat voor groenten er in de salade zat die door moest gaan als "salade van gegrilde groente met feta en nog wat..."
    Nou dat wat er staat was t antwoord maar er stond op t menu verder dus helemaal niks. Dus vroeg ik door. En toen kreeg ik als antwoord "nou gewoon veel"

Hmm toen gaf ik t maar op en waagde ik t gokje maar voor de mistery-salade. Nou en toen wachten en wachten en wachten en nog niks.

Dus ik heb dat meisje nog maar ff geroepen en gevraagd waar t aan ligt dat ik al een half uur op een soepje zit te wachten? Oh sorry ik zal t ff vragen.

Nou toen liep ze naar de kok en toen pas werd ons soepje haastig in een kommetje geschept. Ja haastig want bij mijn vriendin hing de buitenkant van t kommetje vol met soep. Nou lekker begin dus.

Toen weer wachten op de salade. t soepje was trouwens niks aparts.

En wachten en wachten. Keek nog eens om me heen of t restaurant eigelijk vol zat en dat t misschien door de drukte kwam dat t zo lang duurde maar ik geloof dat er maar 25% van de tafeltjes bezet waren.

Maar toen kwam t dan.

Gegrilde groenten>> ja maar dan van gisteren of eergisteren. Gewoon lauw.
    >>de feta was eentje van t goedkoopste soort en zo oud dat ie bijna zuur was.
    >>Dan de rucola/eikebladsla (weet ik ff niet meer welke t precies was) was zo oud en droog dat zelf een konijn 'm links liet liggen.
    >>De dressing maak ik zelfs geen woorden aan vuil.

Ik heb hele zooitje maar teruggegeven. Nou ja op het brood met boter na. Dat was t enige lekkere wat ze geserveerd hebben.

1,2
  2. Kris en Madzia's profielfoto
    Kris en Madzia heeft een recensie geschreven voor Aphrodite

De man zei nog tegen ons: "we zorgen goed voor onze klanten,,

En daar heeft ie GEEN woord van gelogen!

We aten 2x een lefke-schoteltje want die zag er op de fototjes aan de balie wel goedgevuld uit. We zijn beiden geen kleine eters en hadden echt zin in een goede schotel vlees, maar ik moest toch enkele frietjes en een half pitabroodje laten staan. Zelfs de pita's waren uitzonderlijk lekker.

Het kroonstuk van de schotel waren toch wel de lamskoteletjes.

Bij de meeste restaurants krijg je och arme maar een karig klein stukje van een ribbetje of zo of evt twee. Maar niet bij Aphrodite. Daar kregen we elk twee grote rib-eye-steaks maar dan van lamsvlees dus. Echt ongelofelijk!

Dan ook nog wat over de tzatziki.

Sommige restaurants zouden de sauzen die ze tzatziki noemen niet eens meer mogen serveren als ze hun sausje langs de "Tzatziki" van deze beste man zouden zetten.

Zo op het oog had ik iets andere inrichting verwacht toen ik naar dit restaurantje reed, nadat ik op Google een griek had gevonden in Spijkenisse. Maar dat is bij deze heren volgens mij puur een kwestie van smaak. Want niet iedereen houdt van gipsen griekse goden en wijnflessen aan de muur. Maar laat je daar aub niet door afschrikken.

Dit restaurantje wordt bevolkt door uitermate vriendelijke mensen. En mede daardoor plaats ik hier een recentie.

Ook de prijs/kwaliteit/-en zeker niet te missen hoeveelheid lekker vlees- verhouding ligt naar mijn mening zeker wel snor.