• Lid sinds 30 juli 2013

't Berghuis

Amerongen

Kraan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kraan's profielfoto
    Kraan vindt de recensie door roskam voor 't Berghuis leuk
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Slechte ervaring.
    IJsthee is warm. Service is slecht. Alle meubels en stoelen zijn ongelooflijk vet.

Op onze trouwdag hebben we ons buffet daar gehouden in de serre. Wij wilden daarom onze bruidstaart als ijstaart hebben als dessert. Na 7 keer gebeld te hebben zouden we daar een ijsbruidstaart krijgen van 5 hoog, met etageres ed.
    Komen ze aan met een lelijke schaal vol met ijsbolletetjes, soort piramyde, waar wat ijswit opgeplakt zit.
    Paar lelijke paraplutjes er in, en de kok was er zo trots op.
    Nog nooit zo kwaad geweest!

Laatst weer geweest met de kinderen omdat ze daar kunnen buiten spelen. Ontzettend onveilige speeltuin met oude toestellen die bijna uit elkaar vallen.
    Niet lekker gegeten.

2. Kraan's profielfoto
    Kraan heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

We waren met een groep van 6 personen. De bediening is erg traag en maken een uitstraling het totaal niet naar de zin te hebben. Ze kijken je ook vreemd aan en zijn erg kort af.
    Voor de bestelling moet je wel geduld hebben, we hadden flesjes Heineken besteld en die stonden niet koud dus we kregen ze lauw.
    De uitsmijter die ik had besteld leek net een stuk karton op 2 sneeën oud en taai brood waar totaal geen smaak aan zat.
    Andere gasten hadden hetzelfde probleem met de vieze eieren en het brood.
    Er staat een vriezer waar je ijsjes uit kunt halen. Hier zitten alleen ijsjes in van het merk Sanissimo (huismerk van de Sligro) die verkocht worden voor A merk prijzen.
    Het enige pluspunt is de locatie, al wordt je soms wel misselijk als er een vlaag paardenmest langskomt.