Activiteiten van Kostas Dantsios

1. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Rick voor NISOS leuk

Zo Zonde! We hebben best goed gegeten alleen de service was echt zo slecht, dit heb ik zelden meegemaakt.

We gingen om 19 uur aan tafel en om 20.45 uur kregen we pas het hoofdgerecht. Op zich als het gezellig is maakt me dit nog niet zo heel erg uit. Spa blauw kreeg ik in een glas met ijsklontje zonder flesje. Dit is voor mij een teken dat ik kraanwater krijg. Er werd door iemand van ons gevraagd voor mayonaise maar dit hebben we nooit gekregen maar werd wel op de rekening gezet. Er werd geen uitleg gegeven dat we zelf gebruik konden maken van de saladebar. Ze kwamen nooit eens vragen of we nog wat te drinken wilden en moesten hier zelf bijna om smeken. Ook kwam men niet vragen of alles naar wens was. Ten slot hadden wij best nog trek in een dessert maar toen niemand kwam hebben we om 22 uur maar besloten om naar huis te gaan.

Voordat we naar huis gingen hebben we ook duidelijk aangegeven dat ze hier omzet hebben laten liggen. Wij hadden echt wel meer drankjes en een dessert besteld als ze wat meer interesse hadden getoond. Al met al heb ik wel prima gegeten maar zo'n ervaring kan je wel doen besluiten om de volgende keer ergens anders te gaan eten.

2. Kostas Dantsios's profielfoto

Beste Rick,
    Het spijt ons ten zeerste dat uw ervaring niet was wat gewend of gewenst is.
    Als eerste over de spa blauw kan ik u met hand op mijn hard verzekeren dat dit geen kraanwater is, wij maken namelijk gebruik van grote flessen voor onze zogenaamde hardlopers onder andere cola, cola light, sinas en inderdaad spa blauw.
    Het euvel van de service spijt ons ten zeerste en wij zullen dit intern ook absoluut communiceren.
    Nogmaals onze excuses en een heel fijne dag gewenst,

3. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Guus en Angelique voor NISOS leuk

Guus en Angelique

Heb bij Nisos nu al meerdere keren gegeten en wat ik er ook bestel, alles is goed op smaak. Ruim voldoende en erg lekker. Ik raad dit Grieks restaurant iedereen aan. Van mij hebben ze een 10 verdiend en ga ook zeker met de kerst weer eten bij Nisos.
    Guus Ariaans en Angelique Moonen

4. Kostas Dantsios's profielfoto

Geachte heer/mevrouw Cuijpers,
    Jammer dat u een klacht heeft,
    Dit gebeurd inderdaad zoals de gastheer u ook al gezegd had niet erg vaak.
    Ik ben zelf buiten bedrijfsleider en ik kan mij u klacht nog herinneren u zat aan de vier persoons tafel een gezelschap van 2 dames als ik mij niet vergis,
    Toen uw maal werd afgeruimd hebben wij dit in de keuken nog na proberen te kijken maar het was allemaal opgegeten dus dat was nogal moeilijk.
    als u de volgende keer een klacht heeft of dat nu bij ons of een ander restaurant is raad ik u persoonlijk aan dit te melden voor alles op is zodat het bedrijf in kwestie het nog kan oplossen.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Chef-kok en Bedrijfsleider

5. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios heeft een recensie geschreven voor Mijn Streek

Om te beginnen een schitterende locatie. Bij binnenkomst vriendelijk begroet, daarna plaatsgenomen op het terras met waanzinnig uitzicht over Heerlen. Drankjes besteld, redelijk lang gewacht tot de drankjes geserveerd werden.

Keuze gemaakt uit de aparte kaart. Een geweldige carpaccio van rode bietjes geserveerd gekregen. Daarna een naar mijn mening wat lange pauze tot het hoofdgerecht dat voor mij wel wat vlugger had gemogen. Een zeer leuk geserveerde hamburger, die ook nog eens uitstekend van smaak was. Als aflsuitertje een kaasplankje. Al met al weinig op aan te merken. Smaak van het eten was goed netjes geserveerd.

Nadeel: de toilet is op een andere verdieping!

6. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door jan haveman voor NISOS leuk

jan haveman

We hebben hier zaterdagavond gegeten en is heel goed bevallen. Vriendelijk onthaal. Eten was heel goed. Een klein minpuntje; de zitplaats was wat krap, maar verder ga zo door.

7. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Fam Raes voor NISOS leuk

Super! Vriendelijk en gezellig restaurant. Verse salade bar, en heerlijk gekruid vlees is je geld echt waar! Ga zo door! Ik raad dit echt iedereen aan, er is geen betere!

8. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Fam. voor NISOS leuk

Wij hebben heerlijk gegeten, wij komen zeker nog eens terug.

9. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Bakker voor NISOS leuk

Nog nooit zo lekker gegeten in een Grieks restaurant. De ambiance was perfect! De bediening, niets dan lof. Kom gauw weer met familie in dit restaurant eten!

10. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Peter voor NISOS leuk

Super lekker gegeten, beste Grieks restaurant tot nu toe. Leuke bediening en gezellige sfeer.

We komen snel weer terug.

11. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Erica voor NISOS leuk

Snelle correcte bediening. Eten was verrukkelijk. Porties prima. Zeker voor herhaling waard. Maar dan op een rustigere dag ivm met de drukte.

12. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios heeft gereageerd op een recensie van NISOS

dankuwel voor uw fijne recensie voor deze waardering doen wij ons werk!
    Dank u wel en tot ziens bij Nisos.

13. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios heeft gereageerd op een recensie van NISOS

Dankuwel voor de goede recensie :)
    wij stellen het zeer op prijs als onze gasten tevreden zijn.
    met vriendelijke groet,

14. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios heeft gereageerd op een recensie van NISOS

Dankuwel voor de fijne reactie !
    Voor kritiek als de uwe doen wij ons werk.

15. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios heeft gereageerd op een recensie van NISOS

Het is zeer tot onze spijt dat het u bij uw laatste bezoek niet bevallen was!
    Het verbaasd mij alleen dat de gyros niet voldoende op temperatuur was omdat deze ten alle tijde à la minute van de spies gesneden word.
    Gyros is inderdaad een product wat snel zijn temperatuur verliest omdat het fijngesneden is en daardoor veel oppervlak heeft om zijn temperatuur te verliezen
    maar op het moment van serveren is deze normaal gesproken voldoende op temperatuur ik hoop dat ik u voldoende geïnformeerd heb.
    Indien dit niet het geval is en u hier nog contact over wil opnemen kan dat ook per mail onder info@nisos.nl

16. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios vindt de recensie door Emily voor NISOS leuk

Al vaker hier gaan eten en toen was ik positief. Echter laatst ben ik hier met een grote groep gaan eten en was ik een beetje teleurgesteld. Een uur op het hoofdgerecht moeten wachten en toen was mijn gyros ook nog koud. Het leek alsof ze de drukte niet aan konden in de keuken. Jammer. Niet wat ik gewend ben van Nisos.

17. Kostas Dantsios's profielfoto
    Kostas Dantsios heeft gereageerd op een recensie van Byzantium

Hallo beste ikke ten eerste hebben wij gewoon onder de aandacht gebracht bij onze "fans"op facebook dat wij naar onze mening een lage quotering hadden op deze pagina en of zij hun mening over ons etablissement willen delen,
    hierbij vind ik het zeer spijtig dat u als enige van de laatste reacties geen naam heeft bijgevoegd maar dit wenst te doen onder een pseudoniem.
    Jammer!
    Ik begrijp de reactie over de vis niet, want het is namelijk vrij moeilijk om vis wat uit de pan komt koud te laten zijn.
    Het personeel is uw persoonlijke mening en wens, hier kan ik verder niks over zeggen dat is ieder voor zich de een stelt dat op prijs de ander niet hopende u hierbij wat inzicht te hebben geboden.

Byzantium VOF

18. Kostas Dantsios's profielfoto